در حال بارگذاری ...

بیش از ۴۶ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان تخصیص پروژه شدند

قرارداد با سازنده برای بیش از ۴۶ هزار واحد منعقد و از این تعداد برای افزون بر ۲۴ هزار و ۱۰۰ واحد آن قرارداد مشارکت مدنی با بانک‌های عامل تنظیم شده‌ است ، همچنین با پیگیری‌های انجام شده تاکنون پروانه ساختمانی بالغ بر ۳۱ هزار و ۹۰۰ واحد اخذ شده‌ است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از تخصیص پروژه به بیش از ۴۶ هزار و ۳۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این استان خبر داد .

علیرضا قاری قرآن در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان اظهار کرد : در سطح این استان بیش از ۴۶۰ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کردند . با بررسی و پالایش های بعمل آمده از متقاضیان ثبت نام شده ، در حال حاضر افزون بر ۱۵۶ هزار نفر حائز شرایط فعال هستند و از این تعداد تا کنون بالغ بر ۱۳۰ هزار متقاضی تایید نهایی شدند .

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه تا کنون افزون بر ۴۶ هزار و ۳۰۰ نفر از متقاضیان به پروژه‌ها تخصیص یافتند ، ادامه داد : در حال حاضر برای بیش از ۵۴ هزار و ۹۰۰ متقاضی افتتاح حساب انجام شده است .  

وی با اشاره به اینکه در سامانه طرح‌های حمایتی تولید مسکن و در سطح شهرهای استان اصفهان تاکنون تعداد بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ پروژه نهضت ملی مسکن تعریف شده‌ است ، گفت : بر اساس این پروژه‌ها در مجموع افزون بر ۵۲ هزار واحد در این پروژه‌ها قابل تخصیص به متقاضیان خواهد بود .  

قاری‌قرآن عنوان کرد : قرارداد با سازنده برای بیش از ۴۶ هزار واحد منعقد و از این تعداد برای افزون بر ۲۴ هزار و ۱۰۰ واحد آن قرارداد مشارکت مدنی با بانک‌های عامل تنظیم شده‌ است ، همچنین با پیگیری‌های انجام شده تاکنون پروانه ساختمانی بالغ بر ۳۱ هزار و ۹۰۰ واحد اخذ شده‌ است .  

وی خاطرنشان کرد : با تلاش‌های به عمل آمده در حال حاضر فنداسیون بیش از ۱۷ هزار واحد اتمام یافته همچنین عملیات اجرای اسکلت و سقف افزون بر ۹ هزار و ۸۰۰ واحد به پایان رسیده است .




مطالب مرتبط

در حال حاضر اولویت شهرستان گتوند ، رسیدگی به مبادی ورودی به شهر و راه‌های اصلی منتهی به شهرهای دیگر این شهرستان است. با تلاش و پیگیری انجام شده، بلوار ورودی شهر به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید . البته ارزش روز این محور ۱۰۰ میلیارد تومان است .

|

ساخت خانه‌های یک طبقه حیاط دار علاوه بر منطبق بودن با فرهنگ منطقه و افزایش سرعت ساخت ، هزینه ساخت هر واحد را در شرایط تورمی فعلی کاهش قابل توجهی می دهد .

|

امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی با تولیدکنندگان موفق داخلی بتوانیم از ظرفیت این صنایع در پیشبرد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شویم .

|

در مجموع یک‌هزار و ۶۳۲ پروژه آماده سازی به مساحت بیش از ۵۱ هزار هکتار در کشور آغاز شده که ظرفیت واحدپذیری این پروژه‌ها بیش از یک میلیون و ۵۶۵ هزار واحد مسکونی است .

|

در هفته دولت امسال ۳ هزار و ۷۰۸ واحد مسکن شامل ۱۸۶ واحد حمایتی ، ۲۵۶ واحد مسکن مهر ، هزار و ۷۳۸ واحد خودمالکی ، هزار و ۲۰۵ واحد بازآفرینی و ۳۲۳ واحد مسکن روستایی افتتاح می‌شود . این واحدهای مسکونی در شهرهای ساری ، میاندورود (سورک) ، بابلسر ، آمل ، بابل ، شیرگاه و بهشهر تحویل ...

|

نظرات کاربران