در حال بارگذاری ...

رضا انجم‌ شعاع سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی شد

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رضا انجم‌شعاع با حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی شد .

با حکم فرزانه صادق مالواجرد ، وزیر راه و شهرسازی ، رضا انجم شعاع به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد .

همچنین مراسم تودیع و قدردانی از محمد علی زهره‌ای معاون سابق توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در دفتر وزیر انجام و از اقدامات وی تقدیر شد .

در ادامه رضا انجم شعاع که معاونت منابع انسانی وزارت نیرو و معاونت توسعه مدیریت ، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست را در کارنامه دارد به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی معارفه شد .

شایان ذکر است انجم شعاع پیش از این نیز معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت مسکن بود .




مطالب مرتبط

تسلط وی به حوزه شهرسازی که از معضلات و نیازهای اساسی جامعه ایران است ، احتمال دریافت رأی اعتماد از مجلس بالا می‌برد ضمن اینکه با انتخاب یک قائم مقام مسلط برای بخش راه و ترابری ، نگرانی دلسوزان برای ضعف این بخش از وزارتخانه نیز برطرف خواهد شد .

|

         

|

       

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه شورای مرکزی مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف بررسی و هماهنگی لازم در خصوص ستاد ...

|

در شهرهای جدید علاوه بر پروژه‌های انبوه سازی ساخت مسکن به شکل خودمالکی نیز در حال انجام است که با تفاهم امروز و تشکیل این فن‌بازارها ، به شکل حضوری محصولات و خدمات شرکت‌های دانش بنیان به مردم عرضه خواهد شد .

|

نظرات کاربران