در حال بارگذاری ...

تکمیل و تحویل ۸۴۰ پروژه تامین خدمات زیربنایی و روبنایی در محلات هدف بازآفرینی شهری

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تکمیل و تحویل ۸۴۰ پروژه تامین خدمات زیربنایی و روبنایی در محلات هدف بازآفرینی شهری خبر داد .

محمد آیینی گفت : در دولت چهاردهم نیز احداث و تکمیل ۴۰۵ پروژه دیگر علاوه بر پروژه‌های جدید که در قالب برنامه جامع اقدام مشترک اعضای ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار هستند ، شروع خواهد شد .

وی ادامه داد : تعداد دقیق پروژه‌های جدید بعد از تصویب در اولین جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار با حضور رئیس جمهور اطلاع‌رسانی خواهد شد .




مطالب مرتبط

در این رزمایش نیروهای جهادی با هماهنگی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها و از طریق ادارات راه و شهرسازی شهرستان نسبت به آشنایی ساکنان محلات و محدوده‌های هدف بازآفرینی به حقوق ایشان در خصوص موضوع نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده (۵۰ حق) اقدام کرده و با حضور در سطح محلات و به صورت ...

|

به فضل الهی در سالی که رو به پایان است با همکاری شهرداری‌ها و همت شهرداران اقدامات ارزشمندی در محلات هدف بازآفرینی و به ویژه در عرصه نوسازی مسکن و کاهش سقف‌های لرزان و ناپایدار صورت پذیرفت و آمار صدور پروانه به بالاترین رکورد ده سال اخیر رسید .

|

علاوه بر این شرکت در احداث پارک و بوستان‌های بسیاری با شهرداری‌ها مشارکت دارد . شرکت از هر فرصتی جهت اطلاع‌رسانی و ترویج فرهنگ نوسازی بافت‌های فرسوده استفاده می‌کند و به همین دلیل روز ۱۵ اسفند که به نام روز درختکاری نام‌گذاری شده است در تمام بوستان‌های احداث شده در ...

|

پروژه احداث خانه محله صادقیه بجنورد به مساحت ۶۰۰ مترمربع توسط اداره کل راه و شهرسازی استان و پیمانکاری شرکت اترک کهن ارشک احداث و امروز به صورت رسمی تحویل شهرداری بجنورد به عنوان بهره بردار شد .

|

بر اساس برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی و شرکت بازآفرینی شهری ایران ، استان گلستان طی سه سال تعهد صدور هشت هزار و ۷۰۵ پروانه نوسازی را در محلات هدف بازآفرینی دارد . در حال حاضر شش هزار و ۳۳۲ پروانه برای واحدهای مسکونی در این محلات صادر شده و سه هزار و ۷۹ واحد نوسازی شده مردمی ...

|

نظرات کاربران