در حال بارگذاری ...

تحویل ۷۷ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان مهرستان به متقاضیان

ساخت خانه‌های یک طبقه حیاط دار علاوه بر منطبق بودن با فرهنگ منطقه و افزایش سرعت ساخت ، هزینه ساخت هر واحد را در شرایط تورمی فعلی کاهش قابل توجهی می دهد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهرستان از تحویل ۷۷ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن گرامیداشت هفته دولت به متقاضیان این شهرستان خبر داد .

محمد سعید ملازهی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گفت : تاکنون در شهرستان مهرستان زمین برای ساخت هزار و ۹۵ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان واگذار شده است . شهرستان مهرستان بعد از زاهدان بیشترین آمار واحدهای تحویلی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان را به خود اختصاص داده است .

رئیس اداره راه و شهرسازی مهرستان از آغاز عملیات آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان با اعتبار ۱۵۶ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت : اراضی مذکور برای ساخت یک‌هزار و ۲۹۰ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده که به منظور اجرای هر چه سریعتر طرح ، تاکنون زمین برای ساخت بیش از یک‌هزار واحد به متقاضیان واجد شرایط واگذار شده است .

وی افزود : ساخت خانه‌های یک طبقه حیاط دار علاوه بر منطبق بودن با فرهنگ منطقه و افزایش سرعت ساخت ، هزینه ساخت هر واحد را در شرایط تورمی فعلی کاهش قابل توجهی می دهد . با تدابیر اندیشیده شده و الحاق اراضی این شهرستان مشکلی در تامین زمین برای اجرای چهار ساله طرح نهضت ملی مسکن ندارد .




مطالب مرتبط

در حال حاضر اولویت شهرستان گتوند ، رسیدگی به مبادی ورودی به شهر و راه‌های اصلی منتهی به شهرهای دیگر این شهرستان است. با تلاش و پیگیری انجام شده، بلوار ورودی شهر به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید . البته ارزش روز این محور ۱۰۰ میلیارد تومان است .

|

امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی با تولیدکنندگان موفق داخلی بتوانیم از ظرفیت این صنایع در پیشبرد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شویم .

|

قرارداد با سازنده برای بیش از ۴۶ هزار واحد منعقد و از این تعداد برای افزون بر ۲۴ هزار و ۱۰۰ واحد آن قرارداد مشارکت مدنی با بانک‌های عامل تنظیم شده‌ است ، همچنین با پیگیری‌های انجام شده تاکنون پروانه ساختمانی بالغ بر ۳۱ هزار و ۹۰۰ واحد اخذ شده‌ است .

|

در مجموع یک‌هزار و ۶۳۲ پروژه آماده سازی به مساحت بیش از ۵۱ هزار هکتار در کشور آغاز شده که ظرفیت واحدپذیری این پروژه‌ها بیش از یک میلیون و ۵۶۵ هزار واحد مسکونی است .

|

در هفته دولت امسال ۳ هزار و ۷۰۸ واحد مسکن شامل ۱۸۶ واحد حمایتی ، ۲۵۶ واحد مسکن مهر ، هزار و ۷۳۸ واحد خودمالکی ، هزار و ۲۰۵ واحد بازآفرینی و ۳۲۳ واحد مسکن روستایی افتتاح می‌شود . این واحدهای مسکونی در شهرهای ساری ، میاندورود (سورک) ، بابلسر ، آمل ، بابل ، شیرگاه و بهشهر تحویل ...

|

نظرات کاربران