در حال بارگذاری ...

کلیات طرح جامع شهر رودبار جنوب تصویب شد

مقرر شد مشاور طرح جامع رودبارجنوب ، اصلاحات صورت‌جلسه را انجام دهد و مدارک طرح را جهت بررسی و ابلاغ به اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ارائه کند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس دبیرخانه کمیسیون های تخصصی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از تصویب کلیات طرح جامع شهر رودبار جنوب خبر داد .

اسماء امیرانی اظهار کرد : طرح جامع شهر رودبار جنوب در جلسات متعدد گروه کاری و کارگروه زیربنایی مورد بررسی قرار گرفته بود .

وی ادامه داد : این طرح پس از تصویب در شورای برنامه ریزی استان و تهیه و تکمیل مدارک به دفتر نظارت بر طرح های توسعه و عمران وزارت راه و شهرسازی جهت بررسی و تصویب در کمیته انطباق مصوبات شورای برنامه ریزی استان با مصوبات شورای عالی شهرسازی ایران ارسال شد .

رئیس دبیرخانه کمیسیون های تخصصی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان عنوان کرد : جلسه بررسی طرح روز شنبه سوم شهریورماه برگزار شد و در این جلسه مشاور ، طرح را ارائه کرد و پس از بررسی و بحث و تبادل نظر با کلیت طرح موافقت شد .

امیرانی پور خاطرنشان کرد : مقرر شد مشاور طرح جامع رودبارجنوب ، اصلاحات صورت‌جلسه را انجام دهد و مدارک طرح را جهت بررسی و ابلاغ به اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ارائه کند .




مطالب مرتبط

مصوبات کمیته فنی به کمیسیون ماده پنج و سپس به دفتر نظارت بر طرح‌های وزارت راه و شهرسازی ارسال و نهایت پس از تایید معاونت عمرانی استانداری به مراجع ذی‌ربط ابلاغ می‌شود . در این طرح حدود ۶۰۰ قطعه زمین برای متقاضیان نهضت ملی مسکن زمین تامین می‌شود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر کارگروه املاک و مستغلات اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از ممنوعیت پیش فروش ساختمان توسط بنگاه های معاملات املاک و ...

|

جنوب کرمان آمادگی جهت جذب سهمیه سایر استان‌هایی که در جذب قیر موفق نبودند به وزارت راه و شهرسازی اعلام می کند .

|

دستگاه‌های اجرایی باید طی دو هفته آینده برنامه اقدام مشترک در محلات هدف باز آفرینی شهری را به فرمانداری اعلام کنند تا هماهنگی وهم افزایی لازم جهت اجرای طرح بین ادارات مسئول صورت پذیرد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت : در کمیته فنی کمیسیون ماده پنج جنوب کرمان ، طرح آماده سازی زمین های نهضت ملی منوجان به ...

|

نظرات کاربران