در حال بارگذاری ...

اختصاص زمین به ۲۶ متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان تیران و کرون

این شهر فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا پیگیری و اقدامات لازم در راستای تأمین زمین مورد نیاز به عمل آمده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون از اختصاص زمین به ۲۶ متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد .

مراسم قرعه کشی برای تعیین زمین متقاضیان حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن شهرستان تیران و کرون با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و متقاضیان واجد شرایط برگزار شد .

مجتبی کاشفی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون در این باره اظهار کرد : با تلاش‌های به عمل آمده ۲۶ پلاک زمین برای متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن شهرستان تیران و کرون در نظر گرفته شد .

وی با بیان اینکه در این مراسم ، اراضی تأمین شده به ۲۶ خانوار واجد شرایط که آورده اولیه را واریز کردند ، اختصاص یافت ، گفت : در مراسم قرعه کشی قطعه زمین هر متقاضی مشخص شد و به لطف خدا ادامه روند نیز انجام می‌شود .

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون در ادامه به وضعیت اجرای طرح‌های حمایتی مسکن در شهر عسگران اشاره و بیان کرد : این شهر فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا پیگیری و اقدامات لازم در راستای تأمین زمین مورد نیاز به عمل آمده است .

وی عنوان کرد : جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر عسگران ، زمین مورد نیاز از شهرداری خریداری و در ازای آن زمینی دیگر واگذار شد .




مطالب مرتبط

شهر عسگران فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا با تعاملات صورت گرفته با شهرداری قطعه زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع در قالب تهاتر با سایت ۱۸.۷ هکتاری کارگاهی از شهرداری خریداری و جهت اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن در این شهر پیش بینی شد .

|

با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری شهرداری عسگران ، قطعه زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع پس از اخذ مجوزهای لازم ، توسط راه و شهرسازی از شهرداری خریداری و جهت اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن در این شهر پیش بینی شده است .

|

با پیگیری‌های به عمل آمده افتتاح حساب این متقاضیان در روزهای اخیر در بانک ملی انجام و بر اساس پیامک ارسالی ، متقاضیان حداکثر تا تاریخ مشخص شده، مبلغ ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه خود را به شماره‌ حساب ایجادی واریز کنند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت : در حال حاضر بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان حائز ...

|

آماده‌سازی این اراضی در قالب ۲ تفاهم نامه حدود ۹ هکتاری در شهرک جنوبی و حدود پنج هکتاری در شهرک شمالی رضوانشهر برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن منعقد شده است .

|

نظرات کاربران