در حال بارگذاری ...

طراحی و ساخت محله الگو پیگیری می‌شود

تاکنون اقدامات خوبی با همکاری شهرداری تهران و دانشگاه علم و صنعت برای طراحی این پروژه انجام شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در نشست پیگیری طراحی و ساخت محله الگو ، بر اجرای این طرح با بالاترین کیفیت و استفاده از فناوری‌های روز تاکید کرد .

فردین شاکری با بیان اینکه در طراحی محله الگو ، اجرای ساختمان‌های هوشمند ، سبز و پایدار مدنظر قرار گرفته است ، گفت : باید تلاش کنیم تا پیشبرد طراحی و مطالعات فاز یک و دو آماده‌سازی محله الگو با سرعت انجام شود .

شاکری افزود : تاکنون اقدامات خوبی با همکاری شهرداری تهران و دانشگاه علم و صنعت برای طراحی این پروژه انجام شده است .

همچنین در این نشست محمدمهدی بلوردی عضو دیگر هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن بر استمرار تشکیل جلسات مشترک برای ایجاد هماهنگی حداکثری تاکید کرد و گفت : برای تسریع در پیشرفت پروژه پیگیری مداوم و انجام هماهنگی با دبیرخانه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ضروری است .

گفتنی است براساس برآوردهای اولیه محله الگو با جمعیت‌پذیری حدود ۳۰ هزار نفر در منطقه ۲۱ تهران در حال طراحی است .

 




مطالب مرتبط

امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی با تولیدکنندگان موفق داخلی بتوانیم از ظرفیت این صنایع در پیشبرد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شویم .

|

در مجموع یک‌هزار و ۶۳۲ پروژه آماده سازی به مساحت بیش از ۵۱ هزار هکتار در کشور آغاز شده که ظرفیت واحدپذیری این پروژه‌ها بیش از یک میلیون و ۵۶۵ هزار واحد مسکونی است .

|

از فروردین تا پایان مرداد امسال ، ۱۴۹ مورد حکم قطعی به‌نفع دولت توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در کشور اجرا شده است که بر اساس آن ۴۲۶ هکتار زمین دولتی به بیت‌المال بازگشته است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در همراهی مدیر کل دفتر امور نظارت عالی فنی پروژه های سازمان ملی زمین و مسکن در جریان ...

|

بیشترین وقوع تعرض به اراضی دولتی در استان‌های تهران ، سیستان و بلوچستان و هرمزگان رخ داده است .

|

نظرات کاربران