در حال بارگذاری ...

مجوز احداث واحدهای مسکونی ۲۵ مترمربعی در البرز صادر نخواهد شد

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در پی انتشار خبری مبنی بر احداث واحدهای مسکونی ۲۵ مترمربعی در بخشی از استان البرز به ابعاد مختلف مسئله پرداخت و از عدم صدور مجوز برای این طرح ، از سوی راه و شهرسازی خبر داد .

صابری در خصوص ساخت واحدهای مسکونی ۲۵ متری ، گفت : اخباری مبنی بر اجرای طرح ساخت خانه‌های کوچک با متراژ ۲۵ متر مربع که پیش از این نیز چندین بار مطرح شده است به گوش می‌رسد که وزارت راه و شهرسازی و اداره‌کل مستقر در استان در این خصوص شفاف اظهار نظر کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز بیان کرد : مخالفت شدید وزارتخانه و اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز پیش از این نیز قاطع مطرح شده است . هیچ گونه مجوزی از سوی این وزارتخانه و اداره کل راه و شهرسازی برای ساخت مسکن‌هایی با متراژ ۲۵ مترمربع در هیچ برهه زمانی صادر نشده و از این پس نیز صادر نخواهد شد .

صابری تعریف این چنین پروژه‌ای را خارج از ضوابط و چهاچوب قانون و اهداف وزارتخانه برشمرد و افزود : در احداث مسکن حفظ کرامت انسانی مردم عزیز به صورت ویژه مدنظر قرار دارد و تحت هیچ شرایطی از این رویکرد عقب نشینی نخواهیم کرد .

وی در پایان خاطرنشان کرد : تعریف پروژه‌های مسکن سازی طبق ضوابط و استانداردهای تعریف شده و وزارت راه و شهرسازی است که در این میان حفظ کرامت و شأنیت افراد لحاظ می‌شود از این رو هیچگونه مجوزی برای احداث واحدهای مسکونی ۲۵ مترمربعی طبق قانون صادر نخواهد شد .

شایان ذکر است طی روزهای گذشته اخباری از سوی رسانه‌های معاند مبنی بر احداث پروژه واحدهای مسکونی ۲۵ مترمربعی در استان البرز مطرح شد که حواشی بسیاری به دنبال داشت .




نظرات کاربران