در حال بارگذاری ...

مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی منصوب شد

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در حکمی اطهره نژادی را به عنوان مشاور عالی منصوب کرد .

در متن این حکم آمده است : «نظر به مراتب تخصص تعهد و تجربیات ارزشمند سرکار عالی در سطوح مختلف علمی و مدیریتی به موجب این حکم به عنوان مشاور عالی وزیر منصوب می‌شوید . اهتمام به اهداف و آرمان های اصیل انقلاب اسلامی حرکت در جهت تحقق سند چشم انداز سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نیز وفاداری به منشور اخلاقی دولت چهاردهم به منظور خدمت هر چه بیشتر به مردم عزیز ایران و تحقق اهداف وزارت راه و شهرسازی مورد انتظار است . توفیق روز افزون سرکار عالی را از خداوند منان مسالت دارم .

گفتنی است وی دارای دکتری برنامه ریزی محیط زیست ( دانشگاه تهران) و کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی محیط زیست ( دانشگاه تهران) است .

نژادی همچنین کارشناسی خود را در رشته مهندسی علوم محیط زیست از دانشگاه تهران دریافت کرده است .

از سوابق اجرایی وی می‌توان به کارشناس مرکز امور مشارکت زنان،کارشناس پژوهشی دانشگاه تهران ، کارشناس و رئیس گروه برنامه ریزی معاونت هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست جمهوری ، مدرس دانشگاه ، مسئول کمیته محیط زیست خانه فرهنگ و توسعه پایدار، مسئول کمیته آموزش انجمن ارزیابی محیط زیست ، عضو هبات تحریریه خبرنامه فرهنگی – اجتماعی زنان، همکاری با هیات تحریریه نشریه مرکز توانمندسازی سازمان های جامعه مدنی و همکاری با هیات تحریریه نشریه سبای شبکه سازمان های غیردولتی زنان ایران اشاره کرد .

نژادی همچنین تدریس درس‌های مقطع کارشناسی ارشد در حوزه‌های اکولوژی انسانی ، برنامه ریزی اکولوژیک در شهر ، آشنایی با سامانه اطلاعات جغرافیایی و زبان انگلیسی تخصصی برنامه ریزی محیط زیست در دانشکده محیط زیست و پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران و تدریس درس‌های مقطع دکتری در حوزه‌های تئوری های پیشرفته برنامه ریزی، تجزیه و تحلیل روش های برنامه ریزی محیط زیست و برنامه ریزی اتوماتیک محیط زیست در پردیس البرز دانشگاه تهران را در رزومه خود دارد .

وی آثار متعددی در رشته تحصیلی خود تالیف و ترجمه کرده و مقالات مختلف پژوهشی را به ثبت رسانده است .




مطالب مرتبط

در این دولت ، با مطالبه گری بنیاد شهید و همراهی وزارت راه و شهرسازی ، به دنبال آن هستیم که قانون را اجرا کنیم و از خانواده شهدا و فرزندان شهدا و تمامی ایثارگران می‌خواهم که مطالبه گر باشند تا برنامه ها و اقدامات لازم بهتر و سریع‌تر به مرحله اجرا برسد .

|

قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران کاملا شفاف است و این بدهکاری چندین و چند ساله ای است که به خانواده ایثارگران وجود دارد . به همین خاطر در این تفاهم‌نامه سعی شد که به صورت اجرایی نسبت به تامین مسکن ایثارگران ورود پیدا کنیم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تفاهم‌نامه‌ای ۲۱ ماده‌ای را در تاریخ ۱۴۰۳.۷.۲ امضا کردند که ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با گذشت ۱۷ سال از تصویب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران (مصوب ۱۳۸۶) ؛ بندی از این قانون با امضای تفاهم‌نامه تامین مسکن ...

|

اگرچه دولت عوض شده اما به یک میلیون متقاضی که برای مسکن در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند و شرایط لازم را داشتند ؛ تعهد داریم که برایشان مسکن تهیه کنیم . از این میزان ثبت نامی ، ۷۵۰ هزار نفر مبالغی را هم واریز کرده‌اند . این تعهد به ما ارث رسیده و باید با جدیت آن را ...

|

نظرات کاربران