در حال بارگذاری ...

سرپرست مرکز امور بین‌الملل وزارت راه و شهرسازی منصوب شد

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، امین ترفع با حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی به عنوان سرپرست مرکز امور بین‌الملل وزارت راه و شهرسازی منصوب شد .

فرزانه صادق ، وزیر راه و شهرسازی ، در حکمی امین ترفع را به عنوان سرپرست مرکز امور بین‌الملل وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد .

در این حکم فرزانه صادق آمده است :

«با توجه به جایگاه بی‌بدیل جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای منطقه و همچنین ظرفیت‌های سرشار کشور در بخش‌های مختلف ، نظر به پیشبرد راهبردهای دیپلماسی وزارت راه و شهرسازی در بخش‌های گوناگون برای بهره‌برداری حداکثری از این فرصت عظیم ، انتظار می‌رود در هماهنگی با حوزه وزارتی و کلیه معاونت‌های ستادی و شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه، نسبت به انجام وظایف محوله اقدام نمایید . توفیق روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم .»

شایان ذکر است که امین ترفع پیش از این مدیر کلی دفتر تجاری سازی و امور تشکل‌های وزارت راه و شهرسازی را بر عهده داشت .




مطالب مرتبط

سازمان ملی زمین و مسکن ، شرکت بازآفرینی شهری ایران ، شرکت عمران شهرهای جدید و دیگر سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارتخانه در بخش مسکن ضمن ارایه برنامه‌های پیشنهادی خود، تمامی منابع مالی مورد نیاز ، زیرساخت‌ها و دیگر موارد را به طور شفاف پیش‌بینی کنند تا کار با سرعت پیش برود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در وزارت راه و شهرسازی برای نخستین بار رییس مرکز ارتباطات از میان بانوان دانش آموخته رشته ارتباطات منصوب و پیش از ادغام دو ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رضا انجم‌شعاع با حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی شد . ...

|

تسلط وی به حوزه شهرسازی که از معضلات و نیازهای اساسی جامعه ایران است ، احتمال دریافت رأی اعتماد از مجلس بالا می‌برد ضمن اینکه با انتخاب یک قائم مقام مسلط برای بخش راه و ترابری ، نگرانی دلسوزان برای ضعف این بخش از وزارتخانه نیز برطرف خواهد شد .

|

         

|

نظرات کاربران