در حال بارگذاری ...

۸ میلیارد تومان اعتبار برای احداث ساختمان فرمانداری باوی هزینه شده است

ساختمان فرمانداری باوی در دو طبقه به صورت سازه فلزی و با در نظر گرفتن کلیه موارد مورد نیاز ساختمان های اداری احداث می شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت : برای پروژه احداث ساختمان فرمانداری باوی تاکنون بیش از ۸ میلیارد تومان اعتبار از منابع استانی هزینه شده است .

حامد نقاش با اشاره به پروژه های در حال احداث این اداره گفت : برای عملیات اجرایی پروژه احداث و تکمیل ساختمان فرمانداری باوی تا کنون بیش از ۸ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع استانی هزینه شده است .

وی افزود : پیش‌بینی می‌شود این پروژه با تزریق به موقع اعتبارات در سال آینده به بهره‌برداری برسد .

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان افزود : احداث این ساختمان اداری در مساحتی به وسعت ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع زیربنا در حال ساخت است .

نقاش با اشاره به اینکه این ساختمان با اسکلت فلزی ساخته می شود ، اظهار داشت : ساختمان فرمانداری باوی در دو طبقه به صورت سازه فلزی و با در نظر گرفتن کلیه موارد مورد نیاز ساختمان های اداری احداث می شود .

وی ابراز امیدواری کرد تا با تخصیص اعتبارات لازم ، ساختمان دولتی و تاسیسات عمومی استان با سرعت بیشتری تکمیل و جهت خدمت‌رسانی به مردم عزیز به حوزه‌های مربوطه تحویل داده شود .




مطالب مرتبط

پیش‌بینی می‌شود این پروژه با تزریق به موقع اعتبارات در سال جاری به بهره‌برداری برسد .

|

ساختمان فرمانداری آغاجاری در ۲ طبقه و با در نظر گرفتن کلیه موارد مورد نیاز ساختمان‌های اداری احداث می‌شود .

|

سازمان ملی زمین و مسکن ۵۰۰ قطعه زمین جهت تخصیص به خانواده‌های شهدا و ایثارگران در استان پیش‌بینی کرده است . در شهرستان ماهشهر ۲۵۶ نفر ، دزفول ۷۰۰ نفر و اهواز ۱۲۸ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در حال طی مراحل اداری برای دریافت زمین هستند .

|

در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

|

در حال حاضر این اداره کل در حال تشکیل پرونده مدال آوران المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۴ پاریس جهت واگذاری زمین است .

|

نظرات کاربران