در حال بارگذاری ...

۶۷۹ متقاضی تسهیلات نوسازی مسکن در کردستان به بانک معرفی شدند

تعاملات لازم با شهرداری و ثبت اسناد به‌منظور عقد قرارداد پروژه نهضت ملی مسکن و صدور پروانه‌های ساختمانی انجام شده است . ۱۷۵ متقاضی پروژه به صورت تفکیکی در قالب قرارداد در حال انجام است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان با اشاره به تسهیلات تبصره ۱۸ و سهمیه تخصیص یافته به استان اظهار کرد: تسهیلات ۱۸۰ میلیون تومانی برای متقاضیان نوسازی مسکن پیگیری شده و تاکنون در این زمینه ۶۷۹ نفر متقاضی به بانک معرفی شده‌اند .

امیر حسین جمشیدی گفت : در بخش تسهیلات نهضت ملی مسکن و پروژه‌های خودمالکی بالای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان می‌توانند از تسهیلات استفاده کنند .

جمشیدی برنامه ابلاغی دولت در طول چهار سال در حوزه مسکن‌های حمایتی و گروه‌های ساخت را حدود ۳۶ هزار و ۷۴۸ واحد عنوان کرد و افزود : ۲۰۳ هزار و ۷۰۶ نفر در ۹ شهر اصلی استان ثبت‌نام کرده‌اند . متقاضیان تایید اولیه ۲۷ هزار و ۱۲۶ مورد ، متقاضیان تایید نهایی ۶۴ هزار و ۱۳ مورد ، افتتاح حساب پنج هزار و ۱۵۱ مورد و تخصیص پروژه ۱۹ هزار و ۸۸۸ مورد است .

جمشیدی تعهد برنامه عملکردی را تاکنون ۵۵ درصد ذکر کرد و افزود : پیمانکاران پنج پروژه در سطح استان انتخاب و کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی این پروژه‌ها انجام شده است .

به گفته وی ، تعاملات لازم با شهرداری و ثبت اسناد به‌منظور عقد قرارداد پروژه نهضت ملی مسکن و صدور پروانه‌های ساختمانی انجام شده است . ۱۷۵ متقاضی پروژه به صورت تفکیکی در قالب قرارداد در حال انجام است .

وی از برگزاری فراخوان اراضی ۲۷ هکتاری دهگلان خبر داد .

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان کردستان ادامه داد : متقاضیان شهرستان سنندج در هشت مرحله (یک مرحله ۴۰ میلیون تومان مرحله دیگر ۱۲۰ میلیون تومان) پرداختی داشتند . ۱۶ پروژه در حوزه نهضت ملی مسکن در قالب انبوه‌سازی قرارداد منعقد شده که از این تعداد ۱۳ مورد راه و شهرسازی و یک مورد ستاد اجرایی متولی آن است .

وی افزود : از ۱۳ مورد ۱۰ مورد با بانک قرارداد مشارکتی منعقد شده که سه مورد به مرحله انعقاد نرسیده است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برنامه سالانه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ، اظهار کرد : تجربه نشان داده است که ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در گزارشی عملکرد این وزارتخانه را در بخش‌های مختلف مسکن ، ...

|

از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

|

از ۳۵ هزار و ۱۸۶ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر سقز ، ۱۳هزار و ۵۰۲ نفر متقاضی تأیید اولیه و نهایی شده اند .

|

این پروژه‌ها در محورهای مختلفی شامل احداث و ارتقا شبکه زیرساختی ، ارتقا وضعیت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی ، احداث و توسعه امکانات و خدمات روبنایی ، بهسازی ، نوسازی ، مرمت و مقاوم‌سازی مسکن و اسکان مجدد ، ارتقا وضعیت اقتصادی و تهیه طرح‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از ...

|

نظرات کاربران