در حال بارگذاری ...

مسعود بیات منش معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی شد

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی ، مسعود بیات منش را به عنوان معاون مسکن و ساختمان خود منصوب کرد .

فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی در حکمی مسعود بیات منش را به عنوان معاون مسکن و ساختمان خود منصوب کرد .

وزیر راه و شهرسازی خطاب به مسعود بیات منش در حکم خود آورده است : نظر به تعهد ، تخصص و تجربیات جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان "سرپرست معاونت مسکن و ساختمان" وزارت راه و شهرسازی منصوب می‌شوید .

در ادامه این حکم آمده است : انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قوانین بالادستی حوزه مسکن و ساختمان و با سرلوحه قرار دادن سیاست‌های کلی نظام ، سند چشم انداز و قانون برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران در چهارچوب میثاق دولت وفاق ملی در انجام مسئولیت‌های محوله موفق و موید باشید .

بیات منش پیش از نیروهای باسابقه راه و شهرسازی استان زنجان ، معاون اداره کل راه و شهرسازی زنجان ، مدیرکل راه و شهرسازی زنجان و از سال گذشته نیز مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان بوده است .




مطالب مرتبط

در این دولت ، با مطالبه گری بنیاد شهید و همراهی وزارت راه و شهرسازی ، به دنبال آن هستیم که قانون را اجرا کنیم و از خانواده شهدا و فرزندان شهدا و تمامی ایثارگران می‌خواهم که مطالبه گر باشند تا برنامه ها و اقدامات لازم بهتر و سریع‌تر به مرحله اجرا برسد .

|

سازمان ملی زمین و مسکن ، شرکت بازآفرینی شهری ایران ، شرکت عمران شهرهای جدید و دیگر سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارتخانه در بخش مسکن ضمن ارایه برنامه‌های پیشنهادی خود، تمامی منابع مالی مورد نیاز ، زیرساخت‌ها و دیگر موارد را به طور شفاف پیش‌بینی کنند تا کار با سرعت پیش برود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برنامه سالانه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ، اظهار کرد : تجربه نشان داده است که ...

|

قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران کاملا شفاف است و این بدهکاری چندین و چند ساله ای است که به خانواده ایثارگران وجود دارد . به همین خاطر در این تفاهم‌نامه سعی شد که به صورت اجرایی نسبت به تامین مسکن ایثارگران ورود پیدا کنیم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تفاهم‌نامه‌ای ۲۱ ماده‌ای را در تاریخ ۱۴۰۳.۷.۲ امضا کردند که ...

|

نظرات کاربران