در حال بارگذاری ...

بررسی آخرین وضعیت پروژه معوض قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان

از ابتدا تاکنون ۲۸۹ واحد جهت دریافت مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان به بانک مسکن معرفی شده‌اند و ۲۸۰ خانوار ، واحدهای خود را تخلیه کرده‌اند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه شورای مسکن شهرستان سمنان برگزار و روند پیشرفت فیزیکی خانه های ویلایی جایگزین قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان مورد ارزیابی قرار گرفت .

شورای مسکن شهرستان سمنان با موضوع بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه ۳۳۶ خانه‌ ویلایی جایگزین قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان به‌ ریاست شکریان معاون عمرانی فرماندار و با حضور معاونان راه و شهرسازی استان ، نمایندگان بانک مسکن ، اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، پیمانکار پروژه و نمایندگان مالکان برگزار شد .

در ابتدای این جلسه دانیال صفائی معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان در رابطه با آخرین وضعیت تعیین تکلیف واحدهای ناایمن مسکن مهر سمنان گفت : از ابتدا تاکنون ۲۸۹ واحد جهت دریافت مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان به بانک مسکن معرفی شده‌اند و ۲۸۰ خانوار ، واحدهای خود را تخلیه کرده‌اند .

صفائی با اشاره به روند مطلوب اجرای پروژه در اواخر سال ۱۴۰۲ و ابتدای سال ۱۴۰۳ افزود : مهمترین مانع در مسیر اجرای پروژه تاخیر در پرداخت سهم‌الشرکه بانکی است .

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان با بیان اینکه تاکنون اراضی ۳۳۶ خانه ویلایی جایگزین قطعات ۲۳ و ۲۴ به پیمانکار پروژه تحویل داده شده است ، خاطرنشان کرد : پروژه شامل سه فاز است که در فاز اول ۱۰۴ واحد ، فاز دوم ۱۱۰ واحد و فاز سوم ۱۲۲ واحد است .

وی تاکید کرد : پروژه در فاز اول ۵۸ درصد و در فاز دوم ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

در ادامه جلسه نماینده بانک مسکن آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات بانکی مطابق با روند اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه را تشریح کرد .

شکریان معاون عمرانی فرماندار سمنان نیز با اشاره به مصوبه هفتاد و هفتمین شورای مسکن استان مبنی بر اولویت پرداخت تسهیلات به پروژه جایگزین قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان ، بر تسریع در پرداخت سهم‌الشرکه بانکی تاکید کرد .

بیان مسائل و مشکلات ساخت پروژه توسط پیمانکار ، استماع نظرات نمایندگان مالکان و ارائه گزارش توسط هر یک از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی از دیگر مباحث مطرح‌ شده در جلسه بود .




مطالب مرتبط

پروژه ۳۳۶ واحدی جایگزین قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان ، هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۳۳ درصد در ۲۱۴ واحد اول و ۵۴ درصد در فاز اول (۱۰۴ واحد) در حال اجرا است .

|

در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، فرماندار سمنان ، شهردار سمنان و معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان حضور داشتند .

|

نظرات کاربران