در حال بارگذاری ...
  • آسفالت ۱۹۰ هکتار از معابر محلات هدف بازآفرینی شهری استان اصفهان

    در سال‌های اخیر در مجموع بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر خاکی محلات هدف بازآفرینی شهری استان اصفهان اختصاص یافت که در این راستا برای ۱۹۰ هکتار از معابر آسفالت اجرا شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : با اختصاص قیر رایگان در سال‌های اخیر ، ۱۹۰ هکتار از معابر محلات هدف بازآفرینی شهری استان اصفهان آسفالت شد .

    علیرضا قاری‌قرآن در خصوص اقدامات به عمل آمده برای رفع مشکل معابر آسفالت نشده محلات هدف بازآفرینی شهری اظهار کرد : ارتقای زیرساخت‌های شهری نظیر آسفالت معابر در بافت فرسوده از جمله اقدامات به عمل آمده در راستای بازآفرینی شهری است .  

    وی افزود : یکی از مشکلات بافت های فرسوده ، وجود معابر خاکی و به تبع آن ایجاد شرایط نامطلوب برای زندگی مردم آن مناطق بود که به لطف خدا و در جهت توسعه شهری ، ایمنی در تردد مردم و رسیدن به استانداردهای مطلوب اقدامات ویژه ای در این خصوص انجام شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد : در سال‌های اخیر در مجموع بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر خاکی محلات هدف بازآفرینی شهری استان اصفهان اختصاص یافت که در این راستا برای ۱۹۰ هکتار از معابر آسفالت اجرا شد .  

    وی در رابطه با نحوه تخصیص قیر به محدوده های مصوب بافت فرسوده استان اصفهان افزود : در این راستا استعلام از شهرداری‌های استان مبنی بر ارائه مدارک و مستندات گذرهای خاکی و مضمحل بافت فرسوده انجام می‌شود .  

    قاری‌قرآن گفت : پس از بارگذاری قرارداد و نقشه های معابر در سامانه سبا ، اخذ تاییدیه شرکت بازآفرینی شهری و ارائه ضمانت نامه از سوی شهرداری‌ها ، حواله قیر صادر می‌شود که در این رابطه نیز تخصیص قیر سال های قبل و مساحت محدوده‌های بافت فرسوده حائز اهمیت است . 




    مطالب مرتبط

    جنوب کرمان آمادگی جهت جذب سهمیه سایر استان‌هایی که در جذب قیر موفق نبودند به وزارت راه و شهرسازی اعلام می کند .

    |

    این میزان قیر رایگان برای بازآفرینی محلات هدف شهرهای خان ببین ، گمیشان ، سیمین شهر ، فاضل آباد ، گنبد ، رامیان و آق قلا تصویب و تخصیص گردید .

    |

    با تخصیص قیر رایگان از سوی شرکت بازآفرینی شهری ایران به شهرداری‌های استان ، آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی در ۱۰ شهر استان شامل زاهدان ، زابل ، هامون ، زهک ، جزینک ، علی‌اکبر ، گلشن ، سوران ، سیرکان و تفتان در دستور کار قرار گرفته است .

    |

    امسال بخش روبنایی ، شامل مدارس و مساجد ، با توجه به تأکیدات مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در اولویت قرار دارد و کنترل‌های لازم در این خصوص انجام خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در مقام شناسایی ...

    |

    نظرات کاربران