در حال بارگذاری ...

رفع تصرف و آزادسازی ۲ پلاک ارزشمند در رودبار قصران

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس راه و شهرسازی شمیرانات از رفع تصرف دو پلاک ارزشمند رودک و شمشک در منطقه رودبار قصران خبر داد .

وجیه الله سلطانی صبور گفت : با اجرای دو حکم دادستان رودبار قصران و همکاری ویژه و خاص همکاران حقوقی و یگان حفاظت اراضی اداره کل موفق شدیم دو پلاک به مساحت های ۲۷۶ متر مربع در رودک و ۲۰۰۰ متر مربع در شمشک از مناطق خوش آب و هوای رودبار قصران را رفع تصرف کنیم .

وی ضمن تشکر از تعامل بسیار مثبت دادستانی رودبار قصران گفت : ارزش ریالی اراضی آزاد شده ۱۲۰۰ میلیارد ریال است .




مطالب مرتبط

طی یکسال بیش از ۶۲ هزار و ۹۰۰ ساعت گشت زنی توسط تیم های عملیاتی فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان انجام شد و این تیم های عملیاتی و گشت خودرویی نسبت به پیمایش روزانه ، گشت زنی و رصد اراضی ملی و دولتی تحت پوشش اقدام کردند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف اراضی ، فوراً ...

|

مقابله با زمین خواری خط قرمز ما در استان تهران است و با زمین خواران هیچ گونه مذاکره یا مسامحه‌ای نداریم، اراضی ملی میراث نسل‌های آتی این سرزمین است و می‌بایست حفظ شود .

|

اراضی تحت پوشش این یگان ، در گستره ۲۸ شهرستان و ۱۱۵ شهر واقع‌ شده‌اند که اقدامات لازم در بخش‌های پیشگیری و پیگیری ، انجام و اراضی متعلق به بیت المال با اجرای احکام حقوقی و یا رفع تصرف فوری از ید متصرفان خارج و به بیت المال اعاده می‌شود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از رفع تصرف اراضی به مساحت بیش از ۴ هزار مترمربع توسط یگان حفاظت خبر داد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان از رفع تصرف ۴۳ هزار و ۶۰۷ متر مربع از اراضی ملی در یک سال ...

|

نظرات کاربران