در حال بارگذاری ...

تکمیل ۱۴۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در اهواز تا آبان‌ماه امسال

در روند اجرای پروژه‌ها بسیاری از مسائل و مشکلات وجود دارد که تنها از طریق پیگیری دقیق از نزدیک قابل شناسایی و رفع هستند و نمی‌توان این مشکلات را از مرکز مرتفع کرد . بنابراین بازدید مدیران ستادی از نزدیک ضروری و الزامی است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در سفر استانی خود به خوزستان از پروژه نهضت ملی مسکن اکباتان در شهر اهواز بازدید کرد و گفت : تا آبان ماه امسال ۱۴۰ واحد از این پروژه به متقاضیان تحویل داده می‌شود .

ارسلان مالکی که در این سفر با همراهی اعضای هیات مدیره این سازمان از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی استان خوزستان قرار گرفته است ، ادامه داد : این پروژه با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال ساخت است .

معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید بر ضرورت نظارت کیفی مدیران ستادی بر اجرای پروژه‌های استانی تاکید و اظهار داشت : در روند اجرای پروژه‌ها بسیاری از مسائل و مشکلات وجود دارد که تنها از طریق پیگیری دقیق از نزدیک قابل شناسایی و رفع هستند و نمی‌توان این مشکلات را از مرکز مرتفع کرد . بنابراین بازدید مدیران ستادی از نزدیک ضروری و الزامی است .

وی افزود : پروژه نهضت ملی مسکن اکباتان اهواز در سه فاز تعریف شده و کل واحدهای پروژه ۵۳۰ واحد است که تا آبان‌ماه امسال ۱۴۰ واحد به متقاضیان تحویل خواهد شد .

مالکی ابراز امیدواری کرد : با توافق با بنیاد مسکن آماده‌سازی فازهای دیگر پروژه هم به زودی انجام خواهد شد .




مطالب مرتبط

ساخت این مدارس با همکاری سازمان نوسازی مدارس صورت پذیرفته و ادامه ساخت ۵۴ مدرسه در قالب ۶۱۱ کلاس درس نیز در حال اجرا و تکمیل است .

|

از ۲۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شده مسکن حمایتی در استان خوزستان برای ۲۱ هزار نفر پروژه تخصیص داده شده و ۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی افتتاح حساب کرده و ۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی افتتاح حساب تحت پوشش هم در استان وجود دارند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در همراهی مدیر کل دفتر امور نظارت عالی فنی پروژه های سازمان ملی زمین و مسکن در جریان ...

|

طبق این تفاهم نامه ، اداره کل راه و شهرسازی مکلف به تخصیص اراضی لازم در سایت‌های مسکن شش هر گنبد ، علی آباد کتول ، کلاله ، کردکوی ، دلند و انبار الوم شد .

|

۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

|

نظرات کاربران