در حال بارگذاری ...

تامین ۲۰۰ هکتار زمین برای ساخت طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان قیدار

دو هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان قیدار احداث می‌شود که در این میان پیش بینی می‌کنیم با تأمین ۵۰ هکتار زمین تمام درخواست‌های متقاضیان جوانی جمعیت و ایثارگران هم پوشش داده شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با همه توان پیگیر تأمین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی در شهرستان خدابنده است ، گفت : ۲۰۰ هکتار زمین در قیدار تأمین شد که برای ۷ تا ۱۰ سال آینده نیاز این شهرستان به زمین را تامین می کند .

جعفر قزوینیان با بیان اینکه تولید مسکن همواره مورد تأکید و توجه دولت‌ها بوده است ، گفت : اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در شهرستان خدابنده هم برای تأمین مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن تمهیدات لازم را انجام می‌دهد .

وی ابراز کرد : اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با همه توان پیگیر تأمین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی در شهرستان خدابنده است و تفاهم‌نامه‌های لازم با اداره اوقاف ، شهرداری و صاحبان زمین را انجام می‌دهد . خوشبختانه مدیرکل اوقاف استان زنجان همکاری خوب و سازنده‌ای با اداره کل راه و شهرسازی استان دارد و این همراهی قابل تقدیر است و در این راستا با اوقاف استان به توافق رسیدیم و در حال حاضر اداره راه و شهرسازی قیدار توافق با زارعین را دنبال می‌کند .

قزوینیان تاکید کرد : همچنین پس از مشخص شدن نوع خاک و پس از طی شدن روند طبیعی ، عملیات آماده سازی و اجرایی آغاز می‌شود .

وی با بیان اینکه در قیدار مشکل خاصی وجود ندارد و روند طبیعی و کارهای اداری طی می‌شود ، ادامه داد : با توافقاتی که صورت گرفته ۲۰۰ هکتار زمین در شهرستان قیدار تأمین شد که برای ۷ تا ۱۰ سال آینده نیاز این شهرستان به زمین را تامین می‌کند .

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بیان داشت : دو هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان قیدار احداث می‌شود که در این میان پیش بینی می‌کنیم با تأمین ۵۰ هکتار زمین تمام درخواست‌های متقاضیان جوانی جمعیت و ایثارگران هم پوشش داده شود .




مطالب مرتبط

متقاضیان خسته شده اند و باید تدبیری برای حل مشکلات اندیشیده شود ، متقاضیان مسکن ملی به ما اعتماد کردند و باید رضایتمندی لازم کسب شود و برای تحقق این مهم شبکه بانکی و تمام دستگاه هایی که می توانند در کاهش مشکلات موثر باشند وارد کار شوند .

|

اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به اجرای سریع پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار تاکید دارد . تکمیل آورده متقاضیان و تزریق به موقع تسهیلات بانکی در اتمام طرح‌های نهضت ملی مسکن نقش موثری دارد البته در کنار تسریع در اتمام پروژه‌ها به کیفیت آنها نیز توجه لازم صورت می‌گیرد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان ، با بیان اینکه ۵ هزار و ۵۵۸ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن ...

|

از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

|

در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

|

نظرات کاربران