در حال بارگذاری ...

پرداخت ۱۲۷ میلیارد تومان تسهیلات خودمالکی به متقاضیان شهری شهرستان تیران و کرون

با پالایش های صورت گرفته تاکنون به بیش از ۳۷۰ نفر در مجموع ۸۳ میلیارد تومان تسهیلات یارانه ای و به ۸۰ نفر در مجموع ۴۴ میلیارد تومان تسهیلات نهضت ملی مسکن پرداخت شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون از پرداخت ۱۲۷ میلیارد تومان تسهیلات خودمالکی به متقاضیان شهری این شهرستان خبر داد .

سعید کاشفی اظهار کرد : در راستای حمایت از ساخت و ساز مسکن و به استناد ماده (۴) قانون جهش تولید مسکن تاکنون ۷۲۵ نفر برای احداث حدود یک‌هزار واحد مسکن شهری طی ۳ سال اخیر در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن اقدام به ثبت نام کردند . تسهیلات اعطایی شامل تسهیلات ساخت یارانه‌ای ۵ درصد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت (که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بانک معرفی می‌شوند) و تسهیلات ۲۳ درصد طرح نهضت ملی ساخت مسکن است .  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون ادامه داد : سقف تسهیلات اعطایی مشمولان طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای شهرستان تیران و کرون ۵۵۰ میلیون تومان و تسهیلات یارانه ای شهری ۳۵۰ میلیون تومان است .   

وی با بیان اینکه تاکنون ۵۰۲ نفر ، متقاضی تسهیلات یارانه ای ۵ درصد و بیش از ۲۰۰ نفر متقاضی تسهیلات ۲۳ درصد نهضت ملی ساخت مسکن بوده اند ، گفت : با پالایش های صورت گرفته تاکنون به بیش از ۳۷۰ نفر در مجموع ۸۳ میلیارد تومان تسهیلات یارانه ای و به ۸۰ نفر در مجموع ۴۴ میلیارد تومان تسهیلات نهضت ملی مسکن پرداخت شده است .   

کاشفی هدف از ارائه وام‌های خودمالکی را ترغیب مالکان زمین برای ساخت مسکن عنوان کرد و افزود : به لطف خدا و با ساخت واحدهای مسکونی توسط خودمالکین در کنار سایر مسکن‌هایی که در طرح‌های حمایتی مسکن ساخته می‌شوند ، بخش زیادی از نیاز به خانه در کشور تامین خواهد شد .  

وی در خصوص نحوه پرداخت این تسهیلات اظهار کرد : این تسهیلات طی چهار مرحله شامل پی کنی و ایجاد فونداسیون ۱۰ درصد ، اسکلت و تکمیل سقف ۴۰ درصد، سفت کاری ۲۵ درصد و انجام مراحل نازک کاری نیز ۲۵ درصد پرداخت می‌شود . 




مطالب مرتبط

این شهر فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا پیگیری و اقدامات لازم در راستای تأمین زمین مورد نیاز به عمل آمده است .

|

مستاجران ساکن در شهرستان کاشان برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند .

|

شهر عسگران فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا با تعاملات صورت گرفته با شهرداری قطعه زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع در قالب تهاتر با سایت ۱۸.۷ هکتاری کارگاهی از شهرداری خریداری و جهت اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن در این شهر پیش بینی شد .

|

به خانواده‌هایی که چهار فرزند زیر ۲۰ سال دارند ، بر اساس شرایط درج شده در متن قانون یک قطعه زمین یا واحد مسکونی رایگان واگذار می‌شود . متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه و برای ثبت نام اقدام ...

|

با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری شهرداری عسگران ، قطعه زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع پس از اخذ مجوزهای لازم ، توسط راه و شهرسازی از شهرداری خریداری و جهت اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن در این شهر پیش بینی شده است .

|

نظرات کاربران