در حال بارگذاری ...
  • بازدید میدانی استاندار سمنان از پروژه‌های انبوه ساز استان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار سمنان با حضور در دو پروژه ۱۶۰ واحدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۱۶۰ واحدی فجر آخرین روند اجرایی پروژه ها و پیشرفت فیزیکی آنها را بررسی کرد .

    سیدمحمدرضا هاشمی به‌ همراه معاون عمرانی ، فرماندار سمنان ، مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از پروژه های ۱۶۰ واحدی شهرک کوهسار در منطقه روزیه و ۱۶۰ واحدی فجر سمنان بازدید کرد .

    پروژه ۱۶۰ واحدی شهرک کوهسار منطقه روزیه به کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با پیشرفت فیزیکی ۷۲ درصد و ۱۶۰ واحدی فجر در قالب تامین مسکن نیروهای مسلح  با پیشرفت فیزیکی ۵۶ درصد در حال ساخت است .




    مطالب مرتبط

    پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

    |

    از ۲۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شده مسکن حمایتی در استان خوزستان برای ۲۱ هزار نفر پروژه تخصیص داده شده و ۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی افتتاح حساب کرده و ۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی افتتاح حساب تحت پوشش هم در استان وجود دارند .

    |

    تسهیلات مسکن روستایی از بهمن ماه سال گذشته بعد از طی مراحل اداری اخذ تضامین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه به ۹ بانک عامل ابلاغ و آغاز شد . اما از اول دی ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی آغاز و در این مدت حدود ۳ ماه بیش از ۲۶۰ هزار نفر به بانک ها برای وام مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم اهدای کلید واحدهای مسکونی به توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی لنگرود با حضور مسئولین استانی برگزار شد . ...

    |

    اکنون از ۴۱۸۹ واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، بیش از ۱۱٠٠ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی از ۷۵ تا ۱٠٠ پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

    |

    نظرات کاربران