در حال بارگذاری ...

اعطای تسهیلات برای نوسازی در بافت فرسوده اصفهان

حمایت‌های مالی شامل وام نهضت ملی (ساخت) ، وام نوسازی مسکن (ساخت) و وام اجاره است که برای دریافت این حمایت‌های مالی کافی است متقاضیان به سایت facility.udrc.ir مراجعه کنند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : متقاضیان نوسازی در بافت فرسوده اصفهان ، علاوه بر حمایت‌های صدور مجوزها و انشعابات ، از حمایت و کمک‌های مالی بهره‌مند می‌شوند .  

حمیدرضا فلاح در خصوص تسهیلات قابل ارائه برای نوسازی منزل اظهار کرد : در صورتی که مالکان اقدام به نوسازی منزل مسکونی خود که در بافت فرسوده واقع شده است ، نمایید علاوه بر حمایت‌های صدور مجوزها و انشعابات ، از حمایت و کمک‌های مالی بهره‌مند می‌شوند .

وی افزود : حمایت‌های مالی شامل وام نهضت ملی (ساخت) ، وام نوسازی مسکن (ساخت) و وام اجاره است که برای دریافت این حمایت‌های مالی کافی است متقاضیان به سایت facility.udrc.ir مراجعه کنند .

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد : وام نهضت ملی مسکن (ساخت)، ۴۰۰ میلیون تومان برای کلان‌شهرها ، ۳۵۰ میلیون تومان برای مراکز استان‌ها و ۳۰۰ میلیون تومان برای سایر شهرها است که ۲۳ درصد سود داشته و جمع دوره ساخت و بازپرداخت آن ۲۰ سال است .

وی افزود : وام نوسازی مسکن (ساخت)، ۵۵۰ میلیون تومان برای همه شهرها است و شامل ۱۸۵ میلیون تومان با سود صفر درصد و ۳۶۵ میلیون تومان با سود ۲۳ درصد بوده که جمع دوره ساخت و بازپرداخت آن ۷ ساله است .

فلاح ادامه داد : در صورتی که متقاضی اقدام به نوسازی و وام ساخت دریافت کند دولت برای اسکان موقت آنان در مدت زمان ساخت نیز چاره اندیشی نموده و بر این اساس با ارائه وام قرض‌الحسنه با سود ۴ درصد و بازپرداخت ۳ ساله با مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان برای کلان‌شهرها و ۹۰ میلیون تومان در سایر شهرها از متقاضیان حمایت می‌کند .




مطالب مرتبط

در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ ، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر برای اخذ تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده به بانک معرفی شده‌اند .

|

در حال حاضر حدود ۱۲ پروژه فعال بازآفرینی در استان اصفهان اعم از احداث مساجد ، روکش آسفالت ، احداث مدرسه ، مرمت بناهای تاریخی ، احداث سراهای محله و طرح‌های مطالعاتی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است .

|

به لطف خدا پرداخت تخفیفات صدور پروانه در بافت های فرسوده شهری بالغ بر ۳۹۷ میلیارد ریال در ۳۹ شهر استان انجام شده است . تعریف پروژهای عمرانی نوسازی و ساماندهی بافت، از محل پرداخت تخفیف عوارض بافت فرسوده با مشارکت شهرداری ها با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۹۱ میلیارد ریال از دیگر ...

|

امسال بخش روبنایی ، شامل مدارس و مساجد ، با توجه به تأکیدات مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در اولویت قرار دارد و کنترل‌های لازم در این خصوص انجام خواهد شد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در مقام شناسایی ...

|

نظرات کاربران