در حال بارگذاری ...
  • پروژه ۳۱۷ واحدی M۵ بیش از ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌ و شهرسازی استان زنجان گفت : پروژه ۳۱۷ واحدی m۵ بیش از ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تامین مالی ، این پروژه تا آخر اردیبهشت سال آینده به اتمام می‌رسد .

    بهزاد کردلو گفت : پروژه ۳۱۷ واحدی m۵ شرکت تیشا ، در بخش جنوبی سایت ۷۳ هکتاری کوی زنگان واقع شده و در ۳۹ بلوک ۵ طبقه‌ای ، هر طبقه ۲ واحد ساخته می‌شود .

    وی با بیان اینکه در فاز اول ۶۴ واحد مسکونی در این پروژه به متقاضیان تحویل داده شده که از این تعداد ۶ خانواده ساکن شدند ، اظهار کرد : تعداد واحدهای مسکونی قابل تحویل در فاز دوم به متقاضیان هم ۴۰ واحد مسکونی است .

    رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان ، با بیان اینکه تعداد ۲۱۳ واحد مسکونی از این پروژه هم باقیمانده است ، گفت : پیشرفت فیزیکی این پروژه بیش از ۸۷ درصد است و در صورت تامین مالی ، پروژه مذکور تا آخر اردیبهشت سال آینده (۱۴۰۴) به اتمام خواهد رسید .

    کردلو ، عمده مشکل پروژه m۵ ، را تامین مالی شرکت از سوی متقاضیان و تسهیلات بانکی اعلام کرد .

    وی با بیان اینکه انشعابات آب ، برق ، گاز و فاضلاب در این پروژه وصل شده است ، از مسئولین شهری خواست با نصب روشنایی معابر، سطل‌های زباله و همچنین بستن دریچه‌های فاضلاب خیابان‌ها گامی در جهت آسایش و امنیت ساکنین بردارند .

    رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان ، بر لزوم همکاری سازنده و مطلوب شرکت‌های خدمات رسان تاکید کرد و گفت : با تامین زیر ساخت‌ها، واحدهای مسکونی زودتر در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد .




    مطالب مرتبط

    امیدواریم با همکاری بیشتر بانک ها شاهد تسهیل پرداخت وام ودیعه مسکن به متقاضیان باشم . پرداخت وام ودیعه مسکن منوط به دارا بودن سه شرط است و متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار بوده و حال حاضر فاقد مالکیت باشند و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی باشد .

    |

    کاهش هزینه‌های عوارض صدور پروانه ساختمانی ، خدمات مهندسی ، مالیات و بیمه از جمله مواردی است که در پروژه‌های خودمالکی همانند طرح نهضت ملی مسکن به عنوان مشوق ، اجرایی خواهد شد و این تخفیفات و مشوق‌ها در پروژه‌های ساختمانی خودمالکِ ثبت شده در سامانه طرح‌های حمایتی تامین مسکن ...

    |

    از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن به سازمان‌های مربوطه ازجمله اتحادیه مشاورین املاک ، اتاق اصناف ، اداره صمت ، اداره ثبت اسناد و املاک ، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و دادستانی در استان نیز این موضوع ابلاغ شده که ممنوعیت خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن اطلاع رسانی شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۴۱۹ نفر در استان زنجان برای ...

    |

    نظرات کاربران