در حال بارگذاری ...
  • فراخوان عمومی واگذاری اراضی تجاری ، تفریحی و درمانی در شهر جدید پرند

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، شرکت عمران شهر جدید پرند با فراخوانی از واگذاری تعدادی زمین تجاری ، آموزشی ، ورزشی ، درمانی و تفریحی - توریستی از طریق سامانه ستاد ایران به صورت اقساطی خبر داد .

    بر همین اساس ، مهلت دریافت اسناد از سامانه ستاد ایران تا ۵ مهر و مهلت ارایه پیشنهاد قیمت نیز ۱۵ مهرماه امسال اعلام شده است .

    علاقمندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر با تلفن ۵٧۴١٣٠٠٠-٠٢١ داخلی ۵٩٩ یا ۵۶٧٩۵۵٨٠ تماس حاصل کنند . همچنین مشاهده نقشه و قیمت قطعات ، شرایط واگذاری و نحوه شرکت در سایت ستاد ایران موجود است .

    بر اساس این فراخوان ، شرکت عمران شهر جدید پرند ، حسب بیست و چهارمین جلسه هیات مدیره  مورخ ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ در نظر دارد ؛ تعداد محدودی از اراضی و واحدهای احداثی خود با کاربری های تجاری، ورزشی ، تفریحی-توریستی ، فرهنگی ، آموزشی و درمانی با شرایط مندرج در جدول فراخوان و از طریق فراخوان عمومی (بصورت اقساطی) با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و با شماره مزایده ۲۰۰۳۰۰۱۰۷۷۰۰۰۰۰۳ به صورت الکترونیکی واگذار کند .

    نوع و تضمین شرکت در فراخوان شامل ارائه ضمانتنامه بانکی (معادل پنج درصد قیمت پایه) با حداقل اعتبار ۳ ماهه به نفع شرکت عمران شهر جدید پرند و یا واریز وجه به حساب سپرده شماره ۴۰۰۱۰۳۷۹۰۷۱۴۵۷۲۹ (شماره شبا ۷۱۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۳۷۹۰۷۱۴۵۷۲۹IR) است .

    همچنین (شناسه واریز ۹۶۰۲۸۵۱۲۰۱۸۵۱۲۰۱۵۸۸۷۷۴۳۶۹۱۲۷۲۹ ) نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نام تمرکز وجوه سپرده شرکت عمران شهر جدید پرند قابل پرداخت در کلیه بانک‌ها از طریق سیستم ساتنا و پایا است . 

    شناسه ملی شرکت عمران : ۱۰۱۰۰۰۹۹۳۹۸ –  شماره ثبت : ۷۸۴ کد اقتصادی: ۴۱۱۱۴۵۶۹۹۸۷۸  کدپستی ۳۷۶۳۷۸۵۱۵۵ (در صورت شرکت در فراخوان بیش از یک قطعه ضمانتنامه هر کدام بایستی جداگانه ارائه شود – در ضمن ضمانتنامه باید به نام فرد یا شرکتی که در فراخوان شرکت می‌کنند صادر شود .)

    نداشتن چک برگشتی در پایگاه داده بانک مرکزی و داشتن چک صیادی جدید (بنفش) بنام برنده فراخوان الزامی است .

    مهلت شرکت در فراخوان و تحویل اسناد و پیش‌نویس قرارداد پس از مطالعه دقیق و تکمیل و امضا و  بارگذاری آن در سامانه آن به شرح ذیل است :

    ۱ – دریافت اسناد از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) از مورخ ۲۶ شهریور تا مورخ ۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۰ و پیشنهاد قیمت در سامانه تا مورخ ۱۵ مهر امسال ساعت ۱۹:۰۰ است .

    درصورت عدم دریافت اسناد قطعه مورد نظر از سامانه ستاد در زمان تعیین شده ، قادر به ارائه پیشنهاد قیمت در سامانه نخواهید بود .

    ۲–  مهلت تحویل اصل اسناد،مجوزها و ضمانتنامه به شرکت: از تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ لغایت ۱۴۰۳/۰۷/۱۵ ساعت ۱۶:۰۰

    ۳ – محل تحویل اسناد،مجوزها و اصل ضمانتنامه یا فیش واریزی بانکی (بعد از بارگذاری در سامانه) : دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پرند

    ۴ – تاریخ  بازگشایی پیشنهادات  دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳  راس ساعت ۱۰:۰۰ صبح (سالن اجتماعات شرکت عمران پرند)

    *کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهادات و بازگشایی و کلیه اطلاعات املاک و مستغلات شامل مشخصات و شرایط  از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس  www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است متقاضیان مراحل ثبت نام درسایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در فراخوان محقق سازند.

    مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه –  ۱۴۵۶ سایت سامانه www.setadiran.ir

    متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانند به آدرس : کیلومتر۳۰ آزاد راه( تهران– ساوه )شهر جدید پرند –بلوار شهید سردار سلیمانی- فاز ۴-خیابان ۲۲ بهمن -خیابان ۱۲ فروردین -شرکت عمران شهر جدید پرند- اداره املاک و یا وب سایت شرکت عمران به آدرس ذیل مراجعه کنند.

    www.parand.ntdc.ir  تلفن تماس : ۵۷۴۱۳۰۰۰ داخلی ۵۹۹  یا ۵۶۷۹۵۵۸۰

    دارا بودن موافقت اصولی یا مجوز معتبر یا تعهدنامه محضری(تعهدنامه ۶ ماه در دفترخانه رسمی  مبنی بر اخذ مجوز - طبق فرم بارگذاری شده در سامانه) درخصوص قطعات با کاربری های خاص از جمله آموزشی ،تفریحی ، فرهنگی ، درمانی ، ورزشی و … و بارگذاری در سامانه ستاد و ارائه آن در زمان شرکت در فراخوان الزامی می باشد . در ضمن ارائه طرح مصوب و برنامه زمانبندی اجرای طرح که به تایید مرجع صادر کننده موافقت اصولی و شرکت رسیده باشد و مستندات توان مالی ساخت پروژه (گردش حساب یکساله و سند مالکیت اموال منقول و غیرمنقول)  و ارائه تعهدنامه رسمی جهت ساخت ، عدم تغییر کاربری، اتمام و اخذ پایان کار در مدت قرارداد و پروانه ساختمان در زمان انعقاد قرارداد نیز الزامی می باشد.( با مطالعه دقیق و رعایت کلیه شرایط مندرج در اسناد فراخوان از جمله بند” ۹″ و ضوابط و اطلاعات شرکت در فراخوان)

    _ چنانچه شرکت کنندگان در فراخوان دارای مطالبات قطعی بیش از میزان سپرده تودیعی مقرر باشند ، مطالبات مزبور به میزان سپرده مورد نظر منظور و از تودیع نقدی سپرده معاف خواهند بود. ( ارائه تاییدیه واحد مالی برای هر قطعه به صورت جداگانه)

    _ برنده فراخوان مکلف به واریز مبلغ نقدی یا اعلام مطالبات ( تاییدیه مالی) ظرف مدت مقرر در نامه ابلاغ واریز وجه شرکت عمران و مطابق شرایط جدول فراخوان عمومی فروش املاک و اراضی ۳-۱۴۰۳ است .

    _  قطعات با وضعیت موجود واگذار میگردد و متقاضی مکلف به حضور در محل، بازدید قطعه مورد نظر و بررسی کلیه جوانب مورد معامله اعم از توپوگرافی و عوارض زمین و غیره… است .

    اشخاص حقیقی یا حقوقی که به شرکت عمران بدهکار باشند حق شرکت در فراخوان را نخواهند داشت .

    قانون (منع مداخله صاحب منصبان دولتی – وزرا و نمایندگان مجلس و کارمندان دولت در معاملات دولتی و کشوری مصوب ۱۳۳۷) جاری است .




    مطالب مرتبط

    شرکت عمران شهر جدید پرند در راستای توسعه سرانه‌های فضای آموزشی ، این مدرسه را در محله مپسا در زمینی به مساحت ۱۳۶۸ متر مربع و زیربنای ۱۰۱۷ متر مربع با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال و مطابق با استانداردهای آموزشی به آموزش و پرورش تحویل داد .

    |

    نظرات کاربران