در حال بارگذاری ...
  • بیمارستان ۳۴۱ تختی ساری نیمه دوم امسال تکمیل و تحویل می‌شود

    بیمارستان ۳۴۱ تختی ساری در مراحل پایانی تکمیل قرار دارد و برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان در نیمه دوم امسال تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود . 

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی با بیان اینکه بیمارستان ۳۴۱ تختی ساری هم اکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد از تکمیل و تحویل این بیمارستان در نیمه دوم امسال خبر داد .

    علی نبیان از تحویل بیمارستان ۳۴۱ تختی ساری در نیمه دوم امسال خبر داد .

    مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی گفت : بیمارستان ۳۴۱ تختی ساری در مراحل پایانی تکمیل قرار دارد و برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان در نیمه دوم امسال تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود . 

    معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد : بخش‌ها و اتاق‌های بیمارستان ۳۴۱ تختی ساری شامل اتاق عمل ، ICU ، CCU ، PCCU ، PICU ، NICU ، LDR و اورژانس ، جراحی عمومی ، آزمایشگاه ، رادیولوژی ، ارتوپدی و اتاق‌های بستری (داخلی ، عفونی ، دیالیز ، مراقبت‌های ویژه و ...) است .

    نبیان پیشرفت فیزیکی این بیمارستان را ۹۰ درصد عنوان کرد و گفت : احداث بیمارستان ساری از سال ۱۳۹۴ آغاز شده و تاکنون ۴۷۶ میلیارد تومان برای احداث این بیمارستان هزینه شده است . این بیمارستان هشتمین بیمارستان ساخته شده توسط سازمان مجری در استان مازندران است .

    گفتنی است ، مقرر شده تا ۸ پروژه بیمارستانی با مجموع یکهزار و ۷۷۶ تخت بیمارستانی در دولت چهاردهم تکمیل و تحویل شود .




    مطالب مرتبط

    احداث این بیمارستان از سال ۱۳۸۷ آغاز شده است و تسهیلات اخذ شده از ظرفیت ماده ۵۶ قانون الحاق این پروژه بیمارستانی با پیگیری سازمان مجری به مبلغ ۳۰۰میلیارد تومان تصویب شد .

    |

    همکاری دو کشور ایران و ژاپن در خصوص بهسازی لرزه‌ای بیمارستان‌ها در قالب بخشنامه و ضوابط برای ساخت سایر پروژه‌های بیمارستانی نیز در دستور کار قرار گرفته است .

    |

    بعد از اتمام مطالعات ، مقاوم‌سازی دو بیمارستان آیت‌الله طبرسی ساری و بیمارستان بوشهر آغاز شد و به نتیجه رسید. در بهسازی لرزه‌ای بیمارستان ساری ، مقاوم‌سازی در حوزه دیوارهای غیرسازه‌ای و استفاده از اتصالات انعطاف پذیر و استفاده از ساپورت‌های پیش ساخته صنعتی انجام شد .

    |

    احداث این بیمارستان به صورت مشارکتی و با اعتبارات سازمان برنامه و بودجه در حال انجام است . اراضی این بیمارستان نیز به شکل تهاتر اراضی و املاک شهر پرند تامین شده است .

    |

    سازمان مجری از بدو تاسیس تاکنون تکمیل و تحویل ۴۴۸ پروژه عمرانی در زیربنای ۳ میلیون و ۶۳۷ هزار و ۳۲۹ مترمربع و ۴۰ طرح پژوهشی را انجام داده است .

    |

    نظرات کاربران