در حال بارگذاری ...
  • برگزاری جلسه پیگیری شناسایی اراضی مستعد ساخت نهضت ملی مسکن دامغان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ شناسایی اراضی مستعد جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، تامین خدمات زیربنایی و روبنایی در سایت های نهضت ملی مسکن و پرداخت مطالبات شهرداری از سوی راه و شهرسازی از جمله مباحث مطرح شده در جلسه بود .

    جلسه مشترک راه و شهرسازی و شهرداری دامغان به‌ منظور شناسایی اراضی مستعد جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن با حضور بندرآبادی فرماندار دامغان ، حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان ، عصاری شهردار دامغان و معاونان راه و شهرسازی استان و کارشناسان برگزار شد .

    در این جلسه هم اندیشی اراضی موجود و مستعد در شهرستان دامغان با هدف انجام طرح مطالعاتی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن شناسایی و مقرر شد تا راه و شهرسازی استان نسبت به مطالعه اراضی مطرح‌ شده در جلسه مطالعه و اقدامات لازم را انجام دهد .

    تامین خدمات روبنایی و زیربنایی در سایت‌های نهضت ملی مسکن و پرداخت مطالبات شهرداری از سوی راه و شهرسازی از دیگر موارد مطرح‌شده در جلسه بود .




    مطالب مرتبط

    از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

    |

    در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

    |

    تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

    |

    تمام طرح‌های مسکن مهر این شهرستان تعیین تکلیف شده و میان دستگاه‌های مختلف برای گره گشایی از طرح‌های باقی مانده مسکن شوش تقسیم کار شده است .

    |

    اگرچه دولت عوض شده اما به یک میلیون متقاضی که برای مسکن در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند و شرایط لازم را داشتند ؛ تعهد داریم که برایشان مسکن تهیه کنیم . از این میزان ثبت نامی ، ۷۵۰ هزار نفر مبالغی را هم واریز کرده‌اند . این تعهد به ما ارث رسیده و باید با جدیت آن را ...

    |

    نظرات کاربران