در حال بارگذاری ...
  • برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در استان زنجان تداوم داشته باشد

    با برگزاری این نمایشگاه شاهد ارتقا کیفیت ساخت و ساز مسکن و شناسایی محصولات متنوع خواهیم بود . برگزاری این نمایشگاه باعث ایجاد رقابت شده و در ساخت و سازهای مسکن به کیفیت بسیار توجه می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در شناسایی تولید مصالح و محصولات صنعت ساختمان به مدیران و پیمانکاران بسیار موثر است ، گفت : باید برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی تداوم داشته باشد .

    جعفر قزوینیان در حاشیه افتتاح هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در محل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان ، گفت : برگزاری این نمایشگاه‌ با پروژه‌های تولید مسکن دولت مقارن است و امیدوارم این نمایشگاه تاثیر خوبی در افزایش کیفیت ساخت و سازهای مسکن  داشته باشد . 

    وی اظهار کرد : برگزاری این نمایشگاه در شناسایی تولید مصالح و محصولات صنعت ساختمان به مدیران و پیمانکاران بسیار موثر است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ، بر لزوم تداوم برگزاری چنین نمایشگاه هایی در استان تاکید کرد و گفت : با برگزاری این نمایشگاه شاهد ارتقا کیفیت ساخت و ساز مسکن و شناسایی محصولات متنوع خواهیم بود . برگزاری این نمایشگاه باعث ایجاد رقابت شده و  در ساخت و سازهای مسکن به کیفیت بسیار توجه می‌شود .

    وی از عوامل برگزار کننده هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در استان تشکر و قدردانی کرد و گفت : در بازدیدی که از غرفه‌های مختلف داشتم از تکنولوژی روز استفاده شده و تولید کنندگان به دنبال کیفیت مصالح ساختمانی هستند .  

    گفتنی است علاقمندان از ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۷ عصر تا ۲۲ شب می توانند از نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و تاسیسات سیستم های سرمایشی و گرمایشی در نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان بازدید کنند .




    مطالب مرتبط

    ساکنان این محلات باید توانمند شوند . تأمین زیرساخت‌ها و خدمات آموزشی ، بهداشتی ، فرهنگی و ورزشی باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی در محلات هدف بازآفرینی مورد توجه قرار گیرد . اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان این موضوع را دنبال می‌کند تا این خدمات در محلات هدف تأمین شود و ...

    |

    دو هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان قیدار احداث می‌شود که در این میان پیش بینی می‌کنیم با تأمین ۵۰ هکتار زمین تمام درخواست‌های متقاضیان جوانی جمعیت و ایثارگران هم پوشش داده شود .

    |

    از ۲۷ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن بخش حمایتی ، تنها ۷ هزار نفر تعیین تکلیف نشده بودند و تک واریزی داشتند که از این تعداد به ۳ هزار و ۳۰۰ نفر در ثمین سه طی هفته‌های گذشته پیامک ارسال شد چرا که این تعداد در اولویت هستند .

    |

    امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی با تولیدکنندگان موفق داخلی بتوانیم از ظرفیت این صنایع در پیشبرد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شویم .

    |

    متقاضیان خسته شده اند و باید تدبیری برای حل مشکلات اندیشیده شود ، متقاضیان مسکن ملی به ما اعتماد کردند و باید رضایتمندی لازم کسب شود و برای تحقق این مهم شبکه بانکی و تمام دستگاه هایی که می توانند در کاهش مشکلات موثر باشند وارد کار شوند .

    |

    نظرات کاربران