در حال بارگذاری ...

برنامه ریزی برای تحویل بخشی از واحدهای سایت ۱۸۰ واحدی مسکن گرگان تا پایان سال

تحویل به‌موقع واحدها بدون کاهش کیفیت ، اولویت اصلی ماست و پیمانکار باید با دقت و سرعت لازم مراحل کاشی‌کاری و تأسیسات را به اتمام برساند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از پروژه ۱۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن بازدید کرد و طی این بازدید با تأکید بر لزوم تسریع در تکمیل بخش‌های باقیمانده پروژه ، اعلام کرد که بخشی از واحدها در سال جاری آماده تحویل به متقاضیان خواهد شد .

سید محمد حسینی در حاشیه بازدید از پروژه ۱۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن گرگان اظهار کرد : با توجه به پیشرفت مطلوب پروژه ، تحویل بخشی از واحدها در دستور کار قرار گرفته و انتظار داریم تا پایان امسال این واحدها به متقاضیان واگذار شود .

وی همچنین بر اهمیت کیفیت ساخت و رعایت استانداردهای فنی در مراحل پایانی پروژه تأکید کرد و افزود : تحویل به‌موقع واحدها بدون کاهش کیفیت ، اولویت اصلی ماست و پیمانکار باید با دقت و سرعت لازم مراحل کاشی‌کاری و تأسیسات را به اتمام برساند .

حسینی در پایان از پیمانکاران و دست‌اندرکاران پروژه خواست تا تلاش خود را برای تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه و تحویل واحدها به متقاضیان به کار گیرند .

گفتنی است پروژه ۱۸۰ واحدی سایت زیتون گرگان که از سال ۱۴۰۰ آغاز شده است ، شامل پنج بلوک ۳۶ واحدی می‌باشد و هم‌اکنون با پیشرفت کلی ۷۰ درصد ، در مرحله کاشی‌کاری و نصب تأسیسات قرار دارد .

 




مطالب مرتبط

فناوری‌های نوین همچنین تاثیرات قابل توجهی بر تولید مسکن در استان‌های دارای کمبود زمین به ویژه در استان گلستان که به طور جدی با این معضل روبرو هستیم ، داشته و راه حلی موثر برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان است .

|

در حال حاضر ۱۶ پیمانکار بومی در این پروژه مشغول به فعالیت بوده و بلوک ها در مراحل مختلف ساخت اعم از اجرای اسکلت ، سفت کاری ، اجرای تاسیسات و نماسازی هستند .

|

در گلستان تا کنون برای شهرهای گرگان ، گنبد کاووس ، گمیشان ، علی آباد کتول ، بندر ترکمن ، نوکنده ، سیمین شهر ، آق قلا ، خان ببین ، نگین شهر ، گالیکش ، قرق ، کلاله و مراوه تپه طرح متناسب با تخصیص سرانه آموزشی موردنیاز تهیه شد .

|

همکاری با پیمانکاران و سازندگان بومی و تسهیل گری در استفاده از ظرفیت سازندگان بومی در پروژه‌های عمرانی استان همواره اصلی ترین دغدغه ما بوده است . سازندگان و پیمانکاران بازوی دولت در احداث پروژه های عمرانی هستند .

|

سازندگان این پروژه همچنین موظف شدند برنامه زمان‌بندی متناسب و مورد تایید اداره کل راه و شهرسازی را ارائه و فعالیت‌های خود را سرعت دهد .

|

نظرات کاربران