در حال بارگذاری ...

اهدای زمین به مدال آوران خوزستانی المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۴ پاریس

در حال حاضر این اداره کل در حال تشکیل پرونده مدال آوران المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۴ پاریس جهت واگذاری زمین است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت : مدال آوران المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۴ از اداره کل راه و شهرسازی خوزستان یک‌ قطعه زمین دریافت خواهند کرد .

مرتضی میثاقی با اشاره به افتخار آفرینی ورزشکاران خوزستانی در المپیک و پاراالمپیک پاریس بیان کرد : با معرفی اداره کل ورزش و جوانان به اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ۱۷ نفر از مدال آوران المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۴ پاریس در شهرستان محل سکونت خود از اداره کل راه و شهرسازی خوزستان یک قطعه زمین دریافت خواهند کرد .

وی خاطرنشان کرد : در حال حاضر این اداره کل در حال تشکیل پرونده مدال آوران المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۴ پاریس جهت واگذاری زمین است .

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد : همچنین در روزهای آتی نیز قرارداد تخصیص زمین در مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به مدال آوران المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۴ تحویل خواهد شد .




مطالب مرتبط

سازمان ملی زمین و مسکن ۵۰۰ قطعه زمین جهت تخصیص به خانواده‌های شهدا و ایثارگران در استان پیش‌بینی کرده است . در شهرستان ماهشهر ۲۵۶ نفر ، دزفول ۷۰۰ نفر و اهواز ۱۲۸ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در حال طی مراحل اداری برای دریافت زمین هستند .

|

در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره امور حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت : با اقدامات قضایی این اداره کل و دفاعیات مستدل و ...

|

در حال حاضر در راستای انجام عملیات ثبتی و اخذ سند ، تعداد ۱۰ هزار و ۲۴۵ فقره سند دیگر با کارگزار بخش خصوصی ثبت تحدید حدود و تهیه نقشه‌ های شمیم قرارداد منعقد شده که پیش بینی می شود تا پایان آذر ماه سال جاری اسناد مذکور نیز صادر شوند .

|

تاکنون اقدام به احداث ۲۳۰ واحد برای جابه‌جایی برخی خانوارهای ساکن در پهنه خطر منبع آب کرده‌ایم که این واحدها بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

|

نظرات کاربران