در حال بارگذاری ...
  • برنامه‌های سازمان‌های تابعه بخش مسکن وزارت راه و شهرسازی به کمیسیون عمران مجلس ارائه می‌شود

    سازمان ملی زمین و مسکن ، شرکت بازآفرینی شهری ایران ، شرکت عمران شهرهای جدید و دیگر سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارتخانه در بخش مسکن ضمن ارایه برنامه‌های پیشنهادی خود، تمامی منابع مالی مورد نیاز ، زیرساخت‌ها و دیگر موارد را به طور شفاف پیش‌بینی کنند تا کار با سرعت پیش برود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن و شهرسازی خواست تا برنامه‌های پیشنهادی خود را جهت تشریح در کمیسیون عمران مجلس به آن معاونت ارایه دهند .

    مسعود بیات‌منش در نشست شورای مسکن شرکت بازآفرینی شهری ایران حضور یافت و ضمن استماع گزارشی از فعالیت های شرکت به بیان نقطه نظرات خود پرداخت .

    سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر افزایش هم‌افزایی سازمان‌های مرتبط با بخش مسکن و ساختمان از حاضران در جلسه خواست تا هرچه زودتر برنامه‌های پیشنهادی خود را جهت تشریح در کمیسیون عمران مجلس ارایه کنند .

    بیات‌منش ادامه داد : سازمان ملی زمین و مسکن ، شرکت بازآفرینی شهری ایران ، شرکت عمران شهرهای جدید و دیگر سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارتخانه در بخش مسکن ضمن ارایه برنامه‌های پیشنهادی خود، تمامی منابع مالی مورد نیاز ، زیرساخت‌ها و دیگر موارد را به طور شفاف پیش‌بینی کنند تا کار با سرعت پیش برود .

    گفتنی است ، جلسه شورای مسکن شرکت بازآفرینی شهری ایران به ریاست مسعود بیات‌منش سرپرست مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و با حضور  محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، شهرام ملکی سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ، حمیدرضا سهرابی معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، صابر عسگرپور معاون مدیرعامل بانک مسکن و نیز اعضای هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران در محل شرکت برگزار شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برنامه سالانه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ، اظهار کرد : تجربه نشان داده است که ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در نشست مشترک با مدیرکل توسعه مهندسی ساختمان پیشنهاد داد تا به منظور شتاب بخشی به ساخت و ...

    |

    شفاف سازی در شکستن قیمت‌ها تاثیرگذار است و وزارت راه و شهرسازی با تدوین و اجرای برنامه‌هایی مانند «سامانه خودنویس» جلوی فعالیت واسطه گرانی که با نیت کالای سرمایه ای بر روی مسکن کار می‌کنند را با مشکل مواجه می‌کند .

    |

    اقدامات بخش مسکن بسیار امیدوارکننده است ؛ برای مثال در استان سمنان و برخی دیگر از استان‌ها ، جهشی بسیار عالی در بخش مسکن صورت گرفته و مردم رضایتمندی قابل توجهی از این امر دارند .

    |

    این پروژه‌ها در محورهای مختلفی شامل احداث و ارتقا شبکه زیرساختی ، ارتقا وضعیت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی ، احداث و توسعه امکانات و خدمات روبنایی ، بهسازی ، نوسازی ، مرمت و مقاوم‌سازی مسکن و اسکان مجدد ، ارتقا وضعیت اقتصادی و تهیه طرح‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از ...

    |

    نظرات کاربران