در حال بارگذاری ...

۶ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید آماده بهره‌برداری است

چنانچه منابع مورد نیاز تامین شود می‌توانیم طی دو ماه آینده واحدهای نیمه تمام مسکن مهر را تکمیل کنیم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید از آمادگی این شرکت برای بهره‌برداری از ۶ هزار واحد مسکونی تکمیل شده خبر داد و گفت : فهرست پروژه‌های مسکونی اولویت‌دار شهرهای جدید به بانک‌ها ارسال شده تا تسهیلات لازم پرداخت شود .

شهرام ملکی در نشست شورای مسکن شرکت بازآفرینی شهری ایران برخی از برنامه‌های آتی آن شرکت را بیان کرد و گفت : ۶ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید ، آماده بهره‌برداری است .

تکمیل مسکن مهر باقیمانده شهرهای جدید با تامین منابع مالی طی ۲ ماه

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ادامه داد : چنانچه منابع مورد نیاز تامین شود می‌توانیم طی دو ماه آینده واحدهای نیمه تمام مسکن مهر را تکمیل کنیم .

لیست پروژه‌های مسکونی اولویت‌دار شهرهای جدید به بانک‌ها ارسال شد

ملکی توضیح داد : در پروژه‌ نهضت ملی مسکن نیز لیست پروژه‌های اولویت دار بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی را برای بانک‌ها ارسال کرده‌ و انتظار داریم با تامین منابع این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برنامه سالانه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ، اظهار کرد : تجربه نشان داده است که ...

|

این پروژه‌ها در محورهای مختلفی شامل احداث و ارتقا شبکه زیرساختی ، ارتقا وضعیت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی ، احداث و توسعه امکانات و خدمات روبنایی ، بهسازی ، نوسازی ، مرمت و مقاوم‌سازی مسکن و اسکان مجدد ، ارتقا وضعیت اقتصادی و تهیه طرح‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از ...

|

با تخصیص قیر رایگان از سوی شرکت بازآفرینی شهری ایران به شهرداری‌های استان ، آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی در ۱۰ شهر استان شامل زاهدان ، زابل ، هامون ، زهک ، جزینک ، علی‌اکبر ، گلشن ، سوران ، سیرکان و تفتان در دستور کار قرار گرفته است .

|

از ابتدای سال جاری ، ساخت ۵۳ هزار و ۹۷۳ واحد در محلات هدف بازآفرینی شهری در سامانه ثبت شده است و استان‌های تهران ، اصفهان ، خراسان رضوی ، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به ترتیب پنج استان برتر در این زمینه هستند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل صندوق ملی مسکن از آمادگی آن صندوق برای مشارکت با شرکت بازآفرینی شهری ایران در اجرای طرح کلید به کلید خبر داد ...

|

نظرات کاربران