در حال بارگذاری ...
  • بخش روبنایی (ساخت مدرسه و مسجد) در اولویت‌های برنامه‌ سازمان ملی زمین و مسکن

    امسال بخش روبنایی ، شامل مدارس و مساجد ، با توجه به تأکیدات مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در اولویت قرار دارد و کنترل‌های لازم در این خصوص انجام خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن گفت : امسال بخش روبنایی (مدارس و مساجد) در اولویت قرار دارد و کنترل‌های لازم در این خصوص بعمل خواهد آمد .  

    علیرضا صادقیان‌فر در دور دوم همایش فصلی منطقه ۴ گروه‌بندی‌های استانی که به میزبانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد ، اظهار کرد : یکی از اهداف اصلی این نشست پایش برنامه اجرایی سال ۱۴۰۳ سازمان ملی زمین و مسکن است .

    وی با اشاره به رکورد بی‌سابقه‌ای که در حوزه آماده‌سازی در کشور ثبت شده ، گفت : اگر استان‌ها مطابق با برنامه اجرایی که در ابتدای سال تدوین شده پیش بروند ، احتمالاً این رکورد برای سال‌های آینده دست‌یافتنی نخواهد بود .

    معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن افزود : امسال بخش روبنایی ، شامل مدارس و مساجد ، با توجه به تأکیدات مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در اولویت قرار دارد و کنترل‌های لازم در این خصوص انجام خواهد شد .

    صادقیان‌فر همچنین در خصوص مباحث زیربنایی اظهار کرد : در این حوزه ، دیدگاه ما این است که تخصیص اعتبارات با هماهنگی سازمان ملی زمین و مسکن انجام شود تا پروژه‌های اولویت‌دار مشخص و منابع به‌نحو مطلوب تخصیص یابد .

    وی خاطرنشان کرد : در این همایش ، در چهار حوزه با ادارات کل راه و شهرسازی هفت استان بحث و گفتگو انجام خواهد شد که شامل موضوعات شهرسازی ، طرح‌های آماده‌سازی و الگوهای ساخت، ایجاد شهرک‌های مسکونی دولتی و موضوع اجرا و نظارت پروژه‌ها است .

    گفتنی است ، دور دوم همایش فصلی منطقه ۴ گروه‌بندی‌های استانی با موضوع پایش تخصصی اهداف و برنامه‌های سال ۱۴۰۳ سازمان ملی زمین و مسکن ، با حضور مدیران و کارشناسان سازمان ملی زمین و مسکن و ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های قم ، اصفهان ، فارس ، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد ، خوزستان و بوشهر برگزار شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در مقام شناسایی ...

    |

    از میان شاخص‌های مدیریت زمین ، اخذ اسناد اراضی ملی و موات داخل محدوده و حریم و همچنین شناسایی منابع جدید به ترتیب با ۲۰۰ درصد و ۱۹۸ درصد تحقق جلوتر از اهداف تعیین شده بوده که نشان از برنامه ریزی و تلاش بی وقفه کارکنان این حوزه دارد . 

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    علاوه بر موضوع برنامه‌ریزی شهری و برنامه‌ریزی کاربری اراضی ، مسئله طراحی شهری و توجه به افزایش کیفیت محیط شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که این موارد باید در بدنه کارشناسی و مدیریتی ادارات کل استانی تقویت شود ، لذا آشنایی با اصول و روش های طراحی شهری در کنار مسئله ...

    |

    این اسناد شامل ۶۰ برگ اسناد تفکیکی در سایت ۶۷ هکتاری شهرستان در جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و همچنین ۴۲ برگ سند تفکیکی در شهرک الوند بوده است .

    |

    نظرات کاربران