در حال بارگذاری ...

بیش از ۴۹ هزار متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن در استان لرستان

از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت : در حال حاضر ۴۹ هزار و ۶۶۳ متقاضی در استان لرستان حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن اند .

بهزاد شاکرمی در خصوص طرح نهضت ملی مسکن در استان اظهار کرد : در سطح استان لرستان ۱۷۴ هزار و ۷۶۴ نفر برای طرح ملی نهضت مسکن ثبت نام کردند که از این افراد ۴۹ هزار و ۶۶۳ نفر دارای شرایط ذکر شده در قانون برای این طرح هستند .

وی افزود : از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

وی گفت : به ازای هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان در پروژه اختصاص می یابد .

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی لرستان بیان کرد : در حال حاضر بسیاری از افراد از داشتن مسکن محروم اند که به همین علت طرح نهضت ملی مسکن برای کمک به خانواده های فاقد مسکن تدوین و در حال اجرا است .

 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از بهره برداری سه هزار واحد مسکونی شهری و روستایی طی ماه‌های آینده به متقاضیان طرح نهضت ملی ...

|

در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

|

تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

|

تمام طرح‌های مسکن مهر این شهرستان تعیین تکلیف شده و میان دستگاه‌های مختلف برای گره گشایی از طرح‌های باقی مانده مسکن شوش تقسیم کار شده است .

|

اگرچه دولت عوض شده اما به یک میلیون متقاضی که برای مسکن در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند و شرایط لازم را داشتند ؛ تعهد داریم که برایشان مسکن تهیه کنیم . از این میزان ثبت نامی ، ۷۵۰ هزار نفر مبالغی را هم واریز کرده‌اند . این تعهد به ما ارث رسیده و باید با جدیت آن را ...

|

نظرات کاربران