در حال بارگذاری ...

همکاری علمی ، پژوهشی و اجرایی مرکز تحقیقات ، انجمن سازه‌های فولادی و انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان سازه‌های فولادی

رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی خواستار بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های علمی ، پژوهشی و اجرایی موجود در جهت ارتقا تاب‌آوری سازه‌های فولادی کشور شد و استفاده از فناوری‌های نوین و رعایت کامل آیین‌نامه‌های تخصصی در عرصه ساخت‌وساز کشور به ویژه در پروژه نهضت ملی مسکن برای ارتقا کیفیت سازه‌های فولادی را ، بسیار مهم و اساسی دانست .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در اولین نشست تخصصی مدیران صنعت سازه‌های فولادی کشور تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری‌های علمی ، پژوهشی و اجرایی بین مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی ، انجمن سازه‌های فولادی ایران و انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان سازه‌های فولادی ایران منعقد شد.

در جهت بهره‌مندی مضاعف از دانش فنی ، مطالعات علمی و پژوهشی ، فناوری‌های نوین و دانش‌بنیان همچنین آخرین دستاوردهای فنی و اجرایی حوزه سازه‌های فولادی ، اولین نشست تخصصی مدیران صنعت سازه‌های فولادی کشور با حضور رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی ، رئیس هیئت‌مدیره انجمن سازه‌های فولادی کشور، رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان سازه‌های فولادی کشور ، معاونین و اعضای هیئت‌علمی مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی ، اساتید ، مهندسین ، دانشجویان همچنین تشکل‌های حرفه‌ای دست‌اندرکار در طراحی ، اجرا و توسعه سازه‌های فولادی کشور در محل سالن همایش استاد حامی مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی برگزار شد .

رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی خواستار بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های علمی ، پژوهشی و اجرایی موجود در جهت ارتقا تاب‌آوری سازه‌های فولادی کشور شد و استفاده از فناوری‌های نوین و رعایت کامل آیین‌نامه‌های تخصصی در عرصه ساخت‌وساز کشور به ویژه در پروژه نهضت ملی مسکن برای ارتقا کیفیت سازه‌های فولادی را ، بسیار مهم و اساسی دانست .

محمدمهدی حیدری ضمن آرزوی ارتقای ساخت‌وساز سازه‌های فولادی ، وضعیت دانش فنی و فناوری‌های نوین ساختمانی و ابنیه فنی در کشور را ، مطلوب و قابل‌قبول ارزیابی کرد به‌طوری‌ که حلقه گمشده در این رهگذر را ، عدم‌ توجه کافی به مقولاتی همچون مدیریت ساخت ، مدیریت پروژه ، مدیریت اطلاعات ساختمان ، الگوهای تأمین مالی و نظایر آن دانست .

وی با اشاره به اقدامات ارزنده‌ مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی مبنی‌ بر رتبه‌بندی کارخانه‌های قیر و آسفالت منتج به ارتقای روسازی کشور اظهار کرد : این مهم در حوزه تولیدکنندگان و شرکت‌های فعال در بخش طراحی ، اجرا و توسعه سازه‌های فولادی کشور نیز بسیار راه‌گشا است ، به‌طوری‌ که ارتقای کیفیت و تاب‌آوری ساختمان‌ها و ابنیه فنی بهره‌مند از این فناوری را به ارمغان خواهد آورد تاجایی‌که با تعامل مضاعف و تنگاتنگ با تشکل‌های حرفه‌ای و دست‌اندرکاران فعال در حوزه‌ِ سازه‌های فولادی ، در حال پیگیری است .

لازم به ذکر است طی این نشست ، تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری‌های علمی ، پژوهشی و اجرایی فی‌مابین مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی ، انجمن سازه‌های فولادی ایران و انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان سازه‌های فولادی ایران با هدف ارتقای بیش‌ازپیش این نوع فناوری ساخت در کشور ، منعقد و مبادله شد .




مطالب مرتبط

با تلاش‌های فراوان ، در برخی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در قم ، البرز و قزوین این شرکت‌ها در اجرا مشارکت داشتند که پروژه‌های موفقی نیز بودند .

|

هم اکنون بزرگترین دغدغه راه و شهرسازی استان موضوع اجرای عملیات آماده‌سازی در سایت‌های نهضت ملی مسکن است تا بتوانیم پاسخگوی متقاضیان نهضت ملی مسکن و مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باشیم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برنامه سالانه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ، اظهار کرد : تجربه نشان داده است که ...

|

فناوری‌های نوین همچنین تاثیرات قابل توجهی بر تولید مسکن در استان‌های دارای کمبود زمین به ویژه در استان گلستان که به طور جدی با این معضل روبرو هستیم ، داشته و راه حلی موثر برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان است .

|

با توجه به اینکه کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت تا ارائه اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد ؛ لذا ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی الزامی است .

|

نظرات کاربران