در حال بارگذاری ...
  • برگزاری جلسه پیگیری آماده‌سازی سایت‌های نهضت ملی مسکن سمنان

    یکی از خواسته‌های مهم مردم سمنان در هفته‌های اخیر ، شروع عملیات آماده‌سازی سایت‌های ۵۵ و ۲۰۵ هکتاری است و در صورت آغاز این عملیات ، راه و شهرسازی آماده واگذاری اراضی به شهروندان خواهد بود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نشست مشترک معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، مدیرکل راه و شهرسازی استان و شهردار سمنان به منظور تسریع در آغاز عملیات آماده سازی سایت های نهضت ملی مسکن برگزار شد .

    این جلسه در راستای اجرای مصوبه هفتاد و هشتمین جلسه شورای مسکن استان و به منظور تسریع در آغاز عملیات آماده‌سازی سایت‌های ۵۵ و ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن تشکیل شد .

    حمیدی بر اهمیت همکاری میان راه و شهرسازی و شهرداری تأکید کرد تا فرآیند آغاز عملیات آماده‌سازی این سایت‌ها سرعت گیرد . حسینی طباطبایی نیز با اشاره به پایان تعدادی از واحدهای مسکونی در سایت شهرک کوهسار ، بر ضرورت انجام عملیات آسفالت‌ریزی توسط شهرداری سمنان تأکید کرد .

    وی افزود : یکی از خواسته‌های مهم مردم سمنان در هفته‌های اخیر ، شروع عملیات آماده‌سازی سایت‌های ۵۵ و ۲۰۵ هکتاری است و در صورت آغاز این عملیات ، راه و شهرسازی آماده واگذاری اراضی به شهروندان خواهد بود .

    در این جلسه همچنین به پیگیری مطالبات شهرداری در اراضی نهضت ملی مسکن و انجام تمهیدات لازم برای تجهیز کارگاه در شهرک ۲۰۵ هکتاری پرداخته شد .




    مطالب مرتبط

    هم اکنون بزرگترین دغدغه راه و شهرسازی استان موضوع اجرای عملیات آماده‌سازی در سایت‌های نهضت ملی مسکن است تا بتوانیم پاسخگوی متقاضیان نهضت ملی مسکن و مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باشیم .

    |

    با توجه به تعداد متقاضیان نهضت ملی مسکن و تایید نهایی افراد دارای شرایط در شهرستان گرمسار باید برای یک‌هزار و ۲۰۰ متقاضی دیگر زمین تامین شود که برای رفع این مشکل ، اداره کل راه و شهرسازی با برخی مالکان خصوصی در حال توافق است .

    |

    در برخی سایت‌های نهضت ملی مسکن مانند شهرک کوهسار روزیه پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها به بالای ۶۰ درصد رسیده و ۳۰ واحد نیز به اتمام رسیده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

    |

    نظرات کاربران