در حال بارگذاری ...
  • انجام انتخاب واحد پروژه ۴۰ واحدی نهضت ملی مسکن شهرکرد

    تحویل واحدها بر اساس زمان‌بندی اعلام شده به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن جهت تکمیل مبالغ اعلامی و بر اساس اولویت‌بندی انجام شده توسط سامانه نهضت ملی مسکن صورت گرفته که مهم‌ترین ملاک آن میزان سهم آورده متقاضیان است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از انتخاب واحد پروژه ۴۰ واحدی عسگرزاده نهضت ملی مسکن شهرکرد خبر داد .

    خدایار باقری گفت : متقاضیان پروژه ۴۰ واحدی عسگرزاده با حضور در محل پروژه ، واحد های مسکونی خود را انتخاب کردند .

    وی افزود : تحویل واحدها بر اساس زمان‌بندی اعلام شده به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن جهت تکمیل مبالغ اعلامی و بر اساس اولویت‌بندی انجام شده توسط سامانه نهضت ملی مسکن صورت گرفته که مهم‌ترین ملاک آن میزان سهم آورده متقاضیان است .

    باقری با اشاره به اینکه پیشرفت پروژه عسگرزاده حدود ۹۰ درصد است ، اظهار کرد : تا کنون آورده متقاضیان این پروژه ۷۴۰ میلیون تومان است که در این مرحله متقاضیان جهت قسط‌بندی تسهیلات خود به بانک معرفی می‌شوند و پس از تعیین قیمت نهایی و تسویه حساب ، کلید واحدهای خود را تحویل خواهند گرفت .

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت : متقاضیان پروژه ۵۰ واحدی اسکان با حضور در محل پروژه ، واحدهای مسکونی خود را ...

    |

    یکی از خواسته‌های مهم مردم سمنان در هفته‌های اخیر ، شروع عملیات آماده‌سازی سایت‌های ۵۵ و ۲۰۵ هکتاری است و در صورت آغاز این عملیات ، راه و شهرسازی آماده واگذاری اراضی به شهروندان خواهد بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : تلاش می‌کنیم تا از تمام ظرفیت وزارتخانه برای کاهش قیمت تمام شده پروژه های نهضت ملی ...

    |

    رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی خواستار بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های علمی ، پژوهشی و اجرایی موجود در جهت ارتقا تاب‌آوری سازه‌های فولادی کشور شد و استفاده از فناوری‌های نوین و رعایت کامل آیین‌نامه‌های تخصصی در عرصه ساخت‌وساز کشور به ویژه در پروژه نهضت ملی مسکن ...

    |

    هم اکنون بزرگترین دغدغه راه و شهرسازی استان موضوع اجرای عملیات آماده‌سازی در سایت‌های نهضت ملی مسکن است تا بتوانیم پاسخگوی متقاضیان نهضت ملی مسکن و مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باشیم .

    |

    نظرات کاربران