در حال بارگذاری ...
  • تامین زمین بیش از ۲۷ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن اردبیل

    این طرح در ۲۹ شهر استان آغاز شده و ۲۰ هزار و ۴۶۴ واحد مسکونی به مرحله عقد قرارداد برای بهره‌مندی از تسهیلات بانکی رسیده است . پروژه ۴۶۰ واحدی شهید داور یسری واقع در شهرک اندیشه تا پایان سال جاری تکمیل و به متقاضیان تحویل خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تامین زمین برای ۲۷ هزار و ۸۷۱ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در همه شهرهای استان اردبیل خبر داد .

    محبوب حیدری در یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای مسکن استان که در استانداری اردبیل برگزار شد ، اعلام کرد : برای ۲۶ هزار و ۱۳۳ متقاضی در راستای طرح نهضت ملی مسکن تخصیص پروژه انجام شده است . درخواست ۳۷ هزار و ۳۲۳ متقاضی برای بهره‌مندی از این طرح به‌طور نهایی تأیید شده و بیش از ۲۹ هزار و ۱۲ متقاضی ، آورده اولیه ۴۰۰ میلیون ریالی خود را واریز کرده‌اند .

    حیدری به روند احداث مساکن حمایتی اشاره کرد و گفت : این طرح در ۲۹ شهر استان آغاز شده و ۲۰ هزار و ۴۶۴ واحد مسکونی به مرحله عقد قرارداد برای بهره‌مندی از تسهیلات بانکی رسیده است . پروژه ۴۶۰ واحدی شهید داور یسری واقع در شهرک اندیشه تا پایان سال جاری تکمیل و به متقاضیان تحویل خواهد شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان از اختصاص زمینی به مساحت ۲۵ هزار مترمربع برای ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی در شهرک شهید خراسانی اردبیل برای کارکنان نیروهای مسلح خبر داد و افزود که ۶۴ هکتار زمین برای ساخت ۲ هزار و ۴۶۶ واحد مسکونی در پنج سایت به کارکنان و اساتید دانشگاه‌های استان تخصیص یافته است .

    در پایان ، حیدری با قدردانی از تلاش‌های انجام شده، اعلام کرد : تعداد ۶۲۱ قطعه زمین در شهرهای نمین ، جعفرآباد مغان ، لاهرود و خلخال به خانواده‌های واجد شرایط تخصیص داده شده است . در ابتدای جلسه ، مدیران دستگاه‌های عضو شورای مسکن و بانک‌های عامل گزارشی از اقدامات و برنامه‌های خود ارائه کردند .




    مطالب مرتبط

    طبق تفاهم انجام گرفته ساخت پروژه‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و همچنین شهر مرزی پارس آباد مغان به اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان واگذار شده است . 

    |

    این تعداد واحد مسکونی توسط چهار سازنده شامل اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ، ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره)، شرکت زرین ستون شمالغرب و شرکت شاخص کار کوشا در حال احداث است .

    |

    اخذ پروانه برای ۹۶ واحد از ۱۲۹ واحد مسکونی ویلایی در شهرک ولیعصر (عج) گرمی صورت گرفته که از این ۹۶ واحد ۱۵ واحد به اتمام رسیده و تعداد۴۰ واحد در مرحله اسکلت و دیوارچینی بوده ، ۲۰ واحد در مرحله اجرای فونداسیون قرار داشته و مابقی در مرحله شروع عملیات اجرایی است .

    |

    اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

    |

    موظف هستیم واحدهای مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان که عمدتا از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل دهیم و در این موضوع هیچ بهانه ، کم‌کاری و قصور را قبول و تحمل نخواهیم کرد .

    |

    نظرات کاربران