در حال بارگذاری ...

تحویل حدود ۵ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان سال به شرط همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه در سال گذشته از حدود ۳۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر ، ۱۸ هزار و ۸۰۰ واحد تکمیل و تحویل شد از آمادگی آن شرکت برای تحویل حدود ۵ هزار واحد دیگر تا پایان امسال به شرط همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان خبر داد .

خلیل محبت‌خواه روند تکمیل مسکن مهر در آن شهر جدید را تشریح کرد و گفت : از ابتدای سال ۱۴۰۲ حدود ۱۹ هزار واحد مسکونی مهر از مجموع ۲۹ هزار و ۱۸۲ واحد باقیمانده که ساخت آنها از سال ۱۳۹۰ آغاز شد، تکمیل و تحویل مردم شد .

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به اینکه در سال گذشته (۱۴۰۲) در دو مرحله و امسال در یک مرحله تحویل واحدهای تکمیل شده مسکن مهر انجام شد ، توضیح داد : در مهرماه ۱۴۰۲ به میزان ۱۰ هزار و ۲۵۰ واحد در فازهای ۸ ، ۵ ، ۹ و ۱۱ و در اسفندماه ۱۴۰۲ نیز به میزان ۵ هزار و ۲۵۰ واحد تکمیل و تحویل مردم شد . همچنین در خرداد امسال (۱۴۰۳) حدود ۳ هزار و ۳۰۰ واحد دیگر تکمیل و تحویل متقاضیان شد .

تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر با منابع صندوق ملی مسکن و منابع داخلی شرکت

محبت‌خواه ادامه داد : هم‌اکنون حدود ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در پردیس باقیمانده است که برنامه ریزی شده است تا با تامین منابع مالی از طریق صندوق ملی مسکن و منابع داخلی شرکت این واحدها هرچه سریعتر تکمیل و تحویل متقاضیان شود .

وی از برنامه آن شرکت برای تحویل ۵ هزار واحد مسکونی مهر پردیس تا پایان امسال خبر داد .

سال گذشته ۶۰ پروژه خدمات روبنایی در شهر پردیس احداث و تحویل شد

محبت‌خواه سال گذشته را یکی از سال‌های مهم در تکمیل و تحویل خدمات روبنایی در شهر جدید پردیس عنوان کرد و گفت : در سال گذشته ۸ مدرسه ، ۳ فضای مذهبی ، یک فضای اداری-انتظامی ، ۴۰ واحد تجاری ، ۵ پارک و فضای سبز ، ۳ ورزشگاه و یک مرکز فرهنگی در شهر پردیس احداث و بهره‌برداری شد .

 




مطالب مرتبط

با تأکید وزیر راه و شهرسازی و تلاش‌هایی که در شهرهای جدید در حال انجام است ، تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس قبل از اتمام دولت سیزدهم ، تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد . در خردادماه حدود ۳ هزار واحد مسکن مهر در پردیس تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان با تاکید بر اینکه اولویت دولت چهاردهم تامین مسکن اقشار نیازمند و کم درآمد جامعه است ، از ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از آمادگی برای افتتاح ۲ هزار و ۵۷۰ واحد مسکونی پردیس در مهرماه امسال خبر داد .

|

تلاش کردیم تا هم زمان با جذب منابع و همچنین هزینه کرد منابع صندوق برای نهضت ملی مسکن برای ماه‌های پیش رو پیش‌بینی‌های مستمر داشته باشیم تا دچار محدودیت منابع نشویم .

|

پروژه‌های آماده‌سازی در فاز ۱۱ یکی از مهم‌ترین عملیات‌های باقیمانده در بحث مسکن مهر پردیس است که در همین راستا امروز مبالغی به حساب پیمانکار آماده‌ساز این فاز واریز شد . همچنین با توجه به اهمیت آماده‌سازی‌ها ، تامین قیر یارانه‌ای برای پیمانکاران در دستور کار قرار گرفت ...

|

نظرات کاربران