در حال بارگذاری ...

پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان تهران متوقف نشده و با قدرت در حال انجام است

تاکنون میانگین پرداخت آورده متقاضیان برای پروژه ۵ هزار و۴۰۰ واحدی رباط کریم به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است که با این میزان آورده نگران کاهش سرعت عملیات اجرایی پروژه‌ها در ماه‌های آتی هستیم و در این خصوص رایزنی‌های خوبی با مراجع ذی‌ربط داشته‌ایم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : علی رغم مشکلات مالی ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان تهران متوقف نشده و با قدرت در حال انجام است .

حسین جنتی گفت : به دلیل کمبود تزریق نقدینگی و تسهیلات از سوی بانک‌ها به پروژه‌های نهضت ملی مسکن و برای جلوگیری از توقف پروژه‌ها سعی کرده‌ایم بخشی از منابع را از طریق تأمین آورده متقاضیان تامین کنیم و علی رغم مشکلات مالی ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان تهران متوقف نشده و با قدرت در حال انجام است .

وی افزود : به هیچ عنوان پرداخت آورده متقاضیان ماهانه نشده است و بر اساس پیشرفت فیزیکی پروژه از جمله طراحی ، پروانه ساخت و طرح نقشه که در سیستم بارگذاری می‌شود به متقاضیان اطلاع رسانی می‌شود که بخشی از آورده خود را متناسب با پیشرفت پروژه پرداخت کنند . تاکنون حتی متقاضیانی که واریز وجوه ناقص و کم داشته اند را حذف نکرده‌ایم .

جنتی با بیان اینکه تا به امروز متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن باید حداقل ۲۸۰ میلیون تومان را تکمیل کنند ، گفت : تاکنون میانگین پرداخت آورده متقاضیان برای پروژه ۵ هزار و۴۰۰ واحدی رباط کریم به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است که با این میزان آورده نگران کاهش سرعت عملیات اجرایی پروژه‌ها در ماه‌های آتی هستیم و در این خصوص رایزنی‌های خوبی با مراجع ذی‌ربط داشته‌ایم .

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد : پروژه ۵ هزار و ۴۰۰ واحدی رباط کریم به پیشرفت فیزیکی ۱۲ درصدی رسیده است که در صورت عدم تامین آورده متقاضیان و پرداخت عدم تسهیلات نمی‌توان امید داشت که پروژه پیشرفت سریعی در ماه‌های آتی داشته باشد .

وی افزود : اداره کل راه و شهرسازی پیامک آورده را راسا به متقاضیان ارسال می‌کند و برای پیگیری پرداخت آورده در چندین مرحله پیامک‌های یادآوری و تاکیدی به متقاضیان ارسال می‌شود .




مطالب مرتبط

پیامک‌هایی که دو بار در یک فصل ارسال شده پیامک‌های پیگیری است ، شایان ذکر است با وجود ارسال پنج مرحله پیامک به اعضا ؛ متوسط واریزی اعضا تا کنون حدود ۱۵۰ میلیون تومان بوده و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها ۱۲ درصد است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به تشکیل ششمین جلسه کارگروه امورزیربنایی استان ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

|

۱۸۴۲ واحد را در برنامه افتتاح اردیبهشت ماه قرار داده‌ایم که شامل ۲۰۰ واحد مسکن ملی در شهرستان اسلامشهر ، ۳۰۸ واحد در رباط‌کریم ، ۵۰۴ واحد در شهریار، ۶۳۰ واحد در پاکدشت و ۲۰۰ واحد پروژه محک ۶ شهرستان دماوند است .

|

پس از اتمام عملیات انشعابات آب ، برق و گاز توسط وزارت نیرو ، محوطه سازی ظرف یک ماه آتی تکمیل و متقاضیان امکان اسکان خواهند داشت .

|

نظرات کاربران