در حال بارگذاری ...

انتخاب سازنده برای احداث ۱۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید بهارستان

پس از اخذ پروانه ساختمانی ، متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بهارستان تعیین تکلیف و احداث واحدهای ساختمانی آغاز می شود . سهم آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و اختصاص به موقع تسهیلات ، پشتوانه تسریع در اجرای پروژه است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : در حال حاضر برای احداث ۱۳ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بهارستان ، انتخاب سازنده صورت گرفته است .

حمیدرضا فلاح اظهار کرد : در حال حاضر برای احداث ۱۳ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بهارستان ، انتخاب سازنده صورت گرفته است . در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بهارستان ، براساس برنامه ابلاغی مقرر شد برای احداث ۲۶ هزار واحد مسکونی ، تأمین زمین صورت گیرد .

وی افزود : براساس اعلام شرکت عمران بهارستان، در شرایط موجود ، امکان تأمین زمین برای احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی وجود دارد .

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه از این تعداد تاکنون برای احداث ۱۳ هزار واحد مسکونی ، انتخاب سازنده انجام شده است گفت : بخشی از این واحدها در حال ساخت و برخی نیز در مرحله اخذ پروانه ساختمانی است .

وی ادامه داد : پس از اخذ پروانه ساختمانی ، متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بهارستان تعیین تکلیف و احداث واحدهای ساختمانی آغاز می شود . سهم آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و اختصاص به موقع تسهیلات ، پشتوانه تسریع در اجرای پروژه است .




مطالب مرتبط

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، سهم استان اصفهان ، ساخت ۱۸۳ هزار و ۸۶۶ واحد مسکونی است .

|

از ۲۴۳ هزار واحد مسکن سهمیه استان اصفهان در طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۱۰۳ هزار واحد تاکنون زمین تأمین شده ، مابقی ۴۵ هزار واحد در قالب خود مالکی و ۳۵ هزار واحد در قالب احیای بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهری اجرا می‌شود .

|

در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

|

در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ ، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر برای اخذ تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده به بانک معرفی شده‌اند .

|

از متقاضیان ثبت نامی برای شهرهای جدید استان اصفهان ، شامل بهارستان ، مجلسی و فولادشهر، پس از انجام پالایش‌های لازم ، بالغ بر ۶۸ هزار نفر حائز شرایط فعال بودند، که از این تعداد بیش از ۵۵ هزار نفر مربوط به شهر جدید بهارستان ، افزون بر ۱۱ هزار و ۹۰۰ نفر شهر جدید فولاد شهر و ۹۵۰ ...

|

نظرات کاربران