در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف اراضی ملی در خوزستان به ارزش بیش از ۵۲۵ میلیارد ریال

    ارزش این اراضی بیش از ۵۲۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است که با هوشیاری و اقدامات به موقع رفع تصرف شد . با تلاش و همت کارکنان یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و پشتیبانی عوامل انتظامی این میزان رفع تصرف در شهرهای استان اجرا و اقدامات لازم به عمل آمد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از رفع تصرف اراضی ملی واقع در استان به مساحت بیش از ۱۱ هزار مترمربع و به ارزش بیش از ۵۲۵ میلیارد ریال خبر داد .

    مرتضی میثاقی با اشاره به ۷ مورد رفع تصرف در شهریورماه سال جاری در استان بیان کرد : ۷ مورد رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در شهرهای اهواز ، بهبهان ، دزفول ، مسجدسلیمان(۳ مورد) و شوش با درایت نیروهای یگان حفاظت اراضی انجام و این اراضی به بیت المال بازگردانده شد .

    وی از رفع تصرف اراضی ملی واقع در استان به مساحت بیش از ۱۱ هزار و ۸۰۰ مترمربع خبر داد و گفت : ارزش این اراضی بیش از ۵۲۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است که با هوشیاری و اقدامات به موقع رفع تصرف شد . با تلاش و همت کارکنان یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و پشتیبانی عوامل انتظامی این میزان رفع تصرف در شهرهای استان اجرا و اقدامات لازم به عمل آمد .

    معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد : عوامل یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان با قاطعیت تمام ، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند و همچنین به‌ صورت مستمر و شبانه‌روزی ، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف ، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می‌دهد .

    میثاقی از همکاری مقام قضایی و همراهی مقامات انتظامی استان در مبارزه با زمین خواری و حفظ حقوق بیت المال تقدیر و تشکر کرد .

    معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تلاش‌های یگان حفاظت اراضی اداره کل را در تعامل با اداره حقوقی در این مسیر موثر و پیشرو خواند و از دقت و تیزهوشی روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها قدردانی به عمل آورد .

    میثاقی از شهروندان خواست تا مشاهدات خود را از موارد زمین خواری به شماره پیامکی ۳۰۰۴۱۷۳۵ اعلام کنند .




    مطالب مرتبط

    عوامل یگان حفاظت اراضی استان با قاطعیت تمام ، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند و همچنین به صورت مستمر و شبانه‌روزی ، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف ، موضوع را ...

    |

    این یگان با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین‌خواران ندارد و تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه‌ای که صورت گرفته باشد ، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی ، محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد .

    |

    مقابله با زمین خواری خط قرمز ما در استان تهران است و با زمین خواران هیچ گونه مذاکره یا مسامحه‌ای نداریم، اراضی ملی میراث نسل‌های آتی این سرزمین است و می‌بایست حفظ شود .

    |

    اراضی تحت پوشش این یگان ، در گستره ۲۸ شهرستان و ۱۱۵ شهر واقع‌ شده‌اند که اقدامات لازم در بخش‌های پیشگیری و پیگیری ، انجام و اراضی متعلق به بیت المال با اجرای احکام حقوقی و یا رفع تصرف فوری از ید متصرفان خارج و به بیت المال اعاده می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از رفع تصرف اراضی به مساحت بیش از ۴ هزار مترمربع توسط یگان حفاظت خبر داد .

    |

    نظرات کاربران