در حال بارگذاری ...

پروژه ۲۰۰ واحدی مآب سازه اسلامشهر در انتظار نصب انشعابات جهت تحویل

پس از اتمام عملیات انشعابات آب ، برق و گاز توسط وزارت نیرو ، محوطه سازی ظرف یک ماه آتی تکمیل و متقاضیان امکان اسکان خواهند داشت .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در پی تجمع تعدادی از متقاضیان پروژه ۲۰۰ واحدی مسکن ملی مآب سازه ، اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران جوابیه‌ای صادر کرد .

آتینا محمدیان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت : پس از اتمام کامل عملیات ساخت مسکن ، انتخاب واحد پروژه ۲۰۰ واحدی مآب سازه در تیر ماه سال جاری انجام شد و در حال حاضر اداره کل راه و شهرسازی استان تهران پیگیر مستمر مباحث نصب و اجرای انشعابات از وزارت نیرو است ، موارد مرتبط برق و گاز نهایی شده و در صورت همکاری آبفا پروژه از هفته آتی تحویل موقت خواهد شد .

وی تصریح کرد : پس از اتمام عملیات انشعابات آب ، برق و گاز توسط وزارت نیرو ، محوطه سازی ظرف یک ماه آتی تکمیل و متقاضیان امکان اسکان خواهند داشت .

محمدیان روشن شرط تحویل واحدهای تک میل شده را انجام اقدامات وزارت نیرو اعلام کرد و گفت : تعهدات عملیات ساخت پروژه مسکن در این پروژه به اتمام رسیده است اما راه و شهرسازی پیگیر انشعابات تا نهایی شدن و اسکان متقاضیان خواهد بود .




مطالب مرتبط

از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

|

تاکنون میانگین پرداخت آورده متقاضیان برای پروژه ۵ هزار و۴۰۰ واحدی رباط کریم به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است که با این میزان آورده نگران کاهش سرعت عملیات اجرایی پروژه‌ها در ماه‌های آتی هستیم و در این خصوص رایزنی‌های خوبی با مراجع ذی‌ربط داشته‌ایم .

|

پیامک‌هایی که دو بار در یک فصل ارسال شده پیامک‌های پیگیری است ، شایان ذکر است با وجود ارسال پنج مرحله پیامک به اعضا ؛ متوسط واریزی اعضا تا کنون حدود ۱۵۰ میلیون تومان بوده و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها ۱۲ درصد است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در پی گزارش منتشر شده ای با عنوان "فاجعه در مسکن ملی اسلامشهر" در یکی از خبرگزاری‌ها مورخ ۳ مهرماه ۱۴۰۳ ، اداره کل راه ...

|

مقابله با زمین خواری خط قرمز ما در استان تهران است و با زمین خواران هیچ گونه مذاکره یا مسامحه‌ای نداریم، اراضی ملی میراث نسل‌های آتی این سرزمین است و می‌بایست حفظ شود .

|

نظرات کاربران