در حال بارگذاری ...
  • درخواست بیش از ۳۰ هزار نفر برای دریافت ‌وام‌ مسکن خودمالکی در استان خوزستان

    از تعداد ۳۰ هزار ۷۰۰ متقاضی ، ۱۰ هزار و ۲۰۰ قرارداد تسهیلات بانکی برای متقاضیان منعقد شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از درخواست بیش از ۳۰ هزار نفر برای دریافت وام مسکن خودمالکی در استان خبر داد .

    امیرحسین جعفر زاده افشاری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت تسهیلات خودمالکی در استان اظهار کرد : برای دریافت تسهیلات مسکن خودمالکی تاکنون ، ۳۰ هزار و ۷۰۰ متقاضی در استان درخواست داده‌اند .

    وی ادامه داد : از تعداد ۳۰ هزار ۷۰۰ متقاضی ، ۱۰ هزار و ۲۰۰ قرارداد تسهیلات بانکی برای متقاضیان منعقد شده است .

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت : مبلغ تسهیلات مسکن خودمالکی که با سند و پروانه ساختمانی پرداخت می‌شود ، برای هر واحد مسکونی ، در شهرستان اهواز ۴۰۰ میلیون تومان و در سایر شهرهای استان ۳۰۰ میلیون تومان است .

    وی ابراز امیدواری کرد : بانک‌های دولتی استان در راستای ارائه تسهیلات ساخت ویژه طرح نهضت ملی نهایت همکاری را با متقاضیان داشته باشند تا بخشی از مشکلات تامین مسکن مردم مرتفع شود .




    مطالب مرتبط

    تامین زمین در برخی از شهرهای استان به دلیل محدودیت‌های قانونی محقق نشده است اما در سایر شهرها نیز مراحل آماده‌سازی زمین‌ها در حال انجام است . تاکنون حدود سه هزار و ۶۰۰ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در خوزستان تخصیص یافته و در آینده نزدیک به این تعداد اضافه خواهد شد .

    |

    تاکنون ۲۰ هزار متقاضی تخصیص پروژه شده اند که بخشی در مرحله آماده سازی و بخشی وارد فرایند ساخت شده اند همچنین بخشی دیگر در نیمه دوم سال به بهره‌برداری می رسند .

    |

    موضوع زیرساخت‌ها در طرح‌های اقدام ملی مسکن به طوری جدی دنبال می‌شود و امیدوارم تا یک ماه آینده با جذب یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی مسکن ، سایت‌های مسکن استان پویاتر شوند .

    |

    گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

    |

    در سال گذشته روزانه ۰.۵ درصد به آمار متقاضیان جمعیت جوانی جمعیت در خوزستان افزوده می‌شد . تاکنون بیش از ۴۷ هزار و ۲۵۰ متقاضی خوزستانی در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کرده‌اند .

    |

    نظرات کاربران