در حال بارگذاری ...
  • تحویل ۲۹۰ واحد مسکونی در شهر جدید ایوانکی طی دهه فجر امسال

    متقاضیان باید برای پیشرفت پروژه همراهی مالی در زمینه آورده خود را به تدریج و متناسب با پیشرفت پروژه داشته باشند تا پیمانکاران بتوانند در زمان مقرر واحدهای مسکونی را اتمام و تحویل دهند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر به‌کارگیری تمامی امکانات برای تسریع در تکمیل پروژه‌های مسکونی و آماده‌سازی‌ها در شهرهای جدید از تلاش برای تکمیل و تحویل ۲۹۰ واحد مسکونی در شهر جدید ایوانکی خبر داد .

    شهرام ملکی روز گذشته ۱۱ مهر از پروژه‌های ۵۰۰ واحدی ویلایی نهضت ملی فهندژ به عنوان تنها پروژه قالب تونلی ویلایی کشور، ۲۰۰ واحدی ایمن سازان عرش ، ۵۰۰ واحدی سازه کاره یکم ، ۲۰۰ واحدی عمارت سازه و همچنین عملیات اجرایی آماده‌سازی زمین و پارک خطی در شهر جدید ایوانکی بازدید کرد .

    سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در جریان این بازدید با تاکید بر اینکه واحدهای ویلایی مستقل ویژگی‌های مناسب و خاص خود را دارد ، گفت : متقاضیان باید برای پیشرفت پروژه همراهی مالی در زمینه آورده خود را به تدریج و متناسب با پیشرفت پروژه داشته باشند تا پیمانکاران بتوانند در زمان مقرر واحدهای مسکونی را اتمام و تحویل دهند .

    ملکی بر به‌کارگیری تمامی راهکارها برای تسریع در انجام پروژه‌ها تاکید کرد و افزود : تصمیم‌گیری و ریسک‌پذیری مدیران باعث می‌شود پروژه‌ها با جدیت بیشتر انجام شود و سرعت بگیرد .

    سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید همچنین در جریان این بازدید ، با هدف رفع مشکلات و بررسی روند پیشرفت پروژه‌ها با پیمانکاران در زمینه ساخت، آماده‌سازی، محوطه‌سازی ، همراهی بانک‌ها و دیگر موارد گفتگو کرد .

    وی در جریان بازدید از پروژه‌ها و با توجه به روند پیشرفت پروژه‌ها زمان تقریبی افتتاح و بهره برداری برخی پروژه‌ها را اعلام کرد . تلاش می‌کنیم تا ۲۹۰ واحد مسکونی شهر جدید ایوانکی که پیشرفت مناسبی دارند تا دهه فجر امسال افتتاح و تحویل متقاضیان شود .




    مطالب مرتبط

    یکهزار و ۵۳۱ نفر از متقاضیان مسکن در شهر جدید ایوانکی تاکنون به پروژه ها معرفی شدند که از این تعداد ۸۲۷ نفر متقاضیان موثر هستند و بالای ۴۰ میلیون واریزی داشتند که در اولویت جانمایی واحدها برای تخصیص پروژه قرار دارند .

    |

    بخش زیادی از جمعیت سرریز استان تهران متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی است و باید نگاه ویژه به شهر جدید غرب استان مدنظر قرار گیرد .

    |

    تامین منابع مالی واحدهای مسکونی مهر باقیمانده که دارای پیشرفت فیزیکی بالایی هستند از طریق صندوق ملی مسکن تکمیل خواهد شد . برخی الزاماتی که صندوق ملی مسکن برای تامین منابع مالی این بخش از پروژه‌های مسکن مهر در نظر گرفته ، بعضاً پروژه‌ها را با مشکل مواجه کرده است .

    |

    رویکرد شرکت عمران شهرهای جدید در توسعه شهر جدید مهرگان ، توجه ویژه به خودکفایی شهری به خصوص در زمینه اقتصادی و خدمات‌رسانی است . به‌طوری‌که همزمان با ساخت و سازهای مسکونی ، باید با استفاده از منابع درآمدی داخلی شهر ، روند توسعه را تسریع بخشیم .

    |

    آماده سازی پیش نیاز پروژه ها تا پایان سال جاری امری الزامی برای تمامی شهرهاست چراکه تلاش داریم در ۶ ماهه نخست سال آینده عملیات اجرایی را آغاز کنیم و فصل کاری را برای پیشبرد پروژه‌ها از دست ندهیم .

    |

    نظرات کاربران