در حال بارگذاری ...
  • بازدید نمایندگان صندوق ملی مسکن از پروژه‌های در دست احداث استان گلستان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نمایندگان صندوق ملی مسکن از پروژه‌های در دست احداث گلستان از محل صندوق ملی مسکن و پروژه های روبنایی سایت های مسکن بازدید کردند .

    در راستای نظارت بر پیشرفت پروژه‌های مسکن استان گلستان ، نمایندگان صندوق ملی مسکن از پروژه‌های در دست احداث گلستان از محل صندوق ملی مسکن و پروژه‌های روبنایی سایت‌های مسکن شامل مساجد و مدارس ، تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر ، ابنیه ، محوطه‌سازی و خدمات زیربنایی بازدید کردند .

    این بازدید همچنین به بررسی وضعیت زیرساخت‌های آب و برق سایت‌های نهضت ملی مسکن اختصاص داشت .

    در ادامه ، جلسه‌ای با حضور سید محمد حسینی ، مدیرکل راه و شهرسازی استان و نمایندگان صندوق ملی مسکن برگزار شد که در آن برنامه‌ریزی برای تأمین اعتبارات لازم جهت اجرای پروژه‌های مذکور و تسریع در فرآیندهای تکمیل و بهره‌برداری مطرح شد .

    هدف این نشست ، فراهم کردن امکانات لازم برای بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از این پروژه‌ها بود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه در سال گذشته از حدود ۳۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر ، ۱۸ هزار و ۸۰۰ واحد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان با تاکید بر اینکه اولویت دولت چهاردهم تامین مسکن اقشار نیازمند و کم درآمد جامعه است ، از ...

    |

    تلاش کردیم تا هم زمان با جذب منابع و همچنین هزینه کرد منابع صندوق برای نهضت ملی مسکن برای ماه‌های پیش رو پیش‌بینی‌های مستمر داشته باشیم تا دچار محدودیت منابع نشویم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن با اعلام اینکه هم اکنون منابع صندوق بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان است ، گفت : از ابتدای دولت ...

    |

    بر اساس دستورات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و اهتمام جدی اداره راه و شهرسازی شهرستان اسکو نسبت به تکمیل واحدها و رفع نواقص مجتمع‌ها ، مقرر گردید که این امر با همکاری وزارت ، سازمان ملی زمین و مسکن ، صندوق ملی مسکن و شرکت‌های تعاونی مسکن مهر انجام گیرد .

    |

    نظرات کاربران