در حال بارگذاری ...
  • بازدید استاندار سمنان از آغاز عملیات آماده‌سازی شهرک ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان

    تخصیص زمین به تمامی متقاضیان نهضت ملی مسکن که گروه‌بندی را انجام داده‌اند ، صورت گرفته و به‌زودی برگه واگذاری اراضی به آنها تحویل داده خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار سمنان به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان از آغاز عملیات آماده سازی شهرک ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان بازدید کرد .

    سیدمحمدرضا هاشمی با حضور در محل سایت شهرک ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن ، از روند آغاز عملیات آماده‌سازی این پروژه بازدید کرد .

    سیدمحمد حسینی طباطبایی ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان ، در حاشیه این بازدید اظهار کرد : در این سایت برای متقاضیان نهضت ملی مسکن ، مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، همچنین ایثارگران و نیروهای مسلح ، قطعات زمین در نظر گرفته شده است .

    وی افزود : تخصیص زمین به تمامی متقاضیان نهضت ملی مسکن که گروه‌بندی را انجام داده‌اند ، صورت گرفته و به‌زودی برگه واگذاری اراضی به آنها تحویل داده خواهد شد .

    شهرک ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن در محدوده پل جهاد تا دانشگاه سمنان جانمایی شده و پس از تصویب شورای عالی معماری و شهرسازی ایران در سال ۱۴۰۲ ، به محدوده شهر الحاق شده است . این پروژه با ظرفیت ساخت ۹ هزار و ۶۴۴ واحد مسکونی و جمعیت‌پذیری ۳۰ هزار و ۸۶۱ نفر در راستای تحقق قانون جهش تولید مسکن طراحی شده است .




    مطالب مرتبط

    اجرای عملیات آماده‌سازی سایت‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان سمنان توسط شهرداری سمنان تسریع شود . هم‌اکنون در سایت ۱۲/۶ هکتاری شهرک کوهسار روزیه برخی واحدهای مسکونی به اتمام رسیده است و انتظار می‌رود تا روند آماده‌سازی این سایت در اولویت شهرداری قرار گیرد .

    |

    پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

    |

    بخش زیادی از جمعیت سرریز استان تهران متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی است و باید نگاه ویژه به شهر جدید غرب استان مدنظر قرار گیرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه کمیسیون ماده ۵ سمنان ، طرح تفکیکی ، کاربری‌ها و نحوه دسترسی به‌سایت مورد بررسی قرار گرفت .

    |

    در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، فرماندار سمنان ، شهردار سمنان و معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان حضور داشتند .

    |

    نظرات کاربران