در حال بارگذاری ...

آمادگی مرکز تحقیقات برای همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت تاسیسات ساختمان

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی از آمادگی کامل این مرکز برای تعامل و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور صنعت تاسیسات ساختمان خبر داد .

محمد مهدی حیدری به منظور تسریع در انجام مأموریت‌های متنوع وزارت راه و شهرسازی و با هدف حمایت علمی و پژوهشی و رفع مشکلات پیش‌روی شرکت‌های دانش‌پایه و دارای تاییدیه یا گواهی‌نامه فنی مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی از بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات ، سیستم‌های سرمایشی ، گرمایشی و تهویه مطبوع تهران بازدید کرد . در این نمایشگاه ، تعدادی از شرکت‌هایی که از مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی تاییدیه و یا گواهینامه فنی دریافت کردند نیز حضور داشتند .

در جریان این بازدید ، رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی و هیئت همراه، ضمن انجام مذاکرات کارشناسی با مدیران و مسئولین غرفه‌های شرکت‌های دانش‌پایه و دارای تاییدیه یا گواهی‌نامه فنی مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی مشارکت‌کننده در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات ، سیستم‌های سرمایشی ، گرمایشی و تهویه مطبوع تهران ، در نشست‌های تخصصی نیز شرکت کرد .

محمدمهدی حیدری با ابراز خوشحالی از اقدامات ارزنده‌ انجام شده توسط فناوران دانش‌بنیان صنعت تأسیسات ساختمانی کشور ، آمادگی کامل مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی را برای ارائه خدمات پژوهشی و تعامل مضاعف با شرکت های دانش بنیان و فناور صنعت تاسیسات ساختمان اعلام کرد .

وی رفع مشکلات پیش رو در این صنعت را بر اساس ظرفیت‌های قانونی مورد تاکید قرار داد .

با توجه به درخواست تعدادی از مشارکت‌کنندگان فناور و دانش‌بنیان در این نمایشگاه ، مقرر شد تا به منظور بهره مندی حداکثری از خدمات ، تجارب و پیشنهادهای قابل‌ارایه جلساتی مشترک با برخی از این شرکت ها در مرکز تحقیقات برگزار شود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، اولین نشست هم‌اندیشی "راهکارهای عملیاتی نمودن نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری، موضوع ماده ٥٢ قانون ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وبینار آشنایی با مدیریت مصرف و تفکیک فرعی انرژی چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ الی ۱۶ در مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی ...

|

رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی خواستار بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های علمی ، پژوهشی و اجرایی موجود در جهت ارتقا تاب‌آوری سازه‌های فولادی کشور شد و استفاده از فناوری‌های نوین و رعایت کامل آیین‌نامه‌های تخصصی در عرصه ساخت‌وساز کشور به ویژه در پروژه نهضت ملی مسکن ...

|

این مدل به‌صورت نمونه یکی از فناوری‌های ساختمانی سریع الاحداث و پیش‌ساخته دارای تایید فنی از مرکز و با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدکننده مصالح ساختمانی در تمامی مراحل ساخت ، ساخته خواهد شد .

|

با تلاش‌های فراوان ، در برخی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در قم ، البرز و قزوین این شرکت‌ها در اجرا مشارکت داشتند که پروژه‌های موفقی نیز بودند .

|

نظرات کاربران