در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات اجرایی اولین پروژه مسکونی مشارکتی در استان یزد

اجرای پروژه‌های مشارکتی در راستای استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و افزایش کیفیت ساخت واحدهای مسکونی است . سازمان ملی زمین و مسکن در اجرای این پروژه‌ها به دنبال رونق در بخش مسکن و تشویق سرمایه گذاران برای تولید انبوه مسکن دانست .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، استاندار و نمایندگان شهر یزد  آیین آغاز عملیات اجرایی اولین پروژه مشارکتی در استان یزد برگزار شد .

ارسلان مالکی با اشاره به اینکه بر اساس برآوردها اجرای این پروژه حدود ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: این اعتبار توسط بخش خصوصی تامین می‌شود .

معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان یزد و در بازدید از این پروژه ، اعلام کرد : این پروژه ۸۸ واحد دارد و ۱۵۰۰۰ متر زیربنا دارد که در ۳۶ ماه ساخته خواهد شد .

مالکی اظهار داشت : اجرای پروژه‌های مشارکتی در راستای استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و افزایش کیفیت ساخت واحدهای مسکونی است . سازمان ملی زمین و مسکن در اجرای این پروژه‌ها به دنبال رونق در بخش مسکن و تشویق سرمایه گذاران برای تولید انبوه مسکن دانست .

گفتنی است اعضای هیات مدیره ، معاونان و جمعی از مدیران سازمان ملی زمین و مسکن ، مالکی را در این سفر همراهی می‌کنند .




مطالب مرتبط

رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی در طراحی و اجرای طرح‌ها از ضروریات است و عملیات اجرایی پروژه‌ها از اولین مراحل آماده‌سازی با آخرین استانداردها و بر اساس فناوری‌های نوین و با مطالعات کامل انجام می‌شود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در نشست تخصصی فصلی منطقه‌ای که به‌ منظور پایش برنامه اجرایی سازمان ملی زمین و ...

|

بر اساس دستورالعملی که بر مبنای این ماده به امضای وزرای راه و شهرسازی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رسیده، مقرر شده تا زمین‌هایی که سند آنها به نام وزارت دفاع یا سازمان ملی زمین و مسکن است و در اختیار نیروهای مسلح قرار دارند برای تامین مسکن پرسنل و بازنشستگان این نیروها ...

|

نهضت ملی مسکن تنها مربوط به وزارت مسکن و شهرسازی نیست ، بلکه طرح دولت است که همه دستگاه‌های باید کمک کنند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در همایش فصلی منطقه ۲ سازمان ملی زمین و مسکن از بررسی و پایش عملکرد ۳ماهه ادارات کل راه ...

|

نظرات کاربران