در حال بارگذاری ...

پرند را به شهر دوستدار کودک تبدیل می‌کنیم

اگرچه ماموریت ما ساخت مسکن است ، ولی مصمم به این هستیم که شهرمان را به شهر دوستدار کودک تبدیل کنیم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در اختتامیه جشن هفته کودک و نوجوان با تاکید بر اینکه پرند به شهر دوستدار کودک تبدیل می‌شود گفت : اگر چه ماموریت ما ساخت مسکن است ، ولی مصمم به این هستیم که شهرمان را به شهر دوستدار کودک تبدیل کنیم .

اختتامیه جشن ویژه کودک و نوجوان پرند با حضور آرش صیادی مدیر عامل شرکت عمران پرند ، مکبری مدیر کل دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران شهرهای جدید ، اعضای هیات مدیره ، معاونان و مدیران شرکت عمران و مسئولان شهرستان و با حضور پرشور دانش آموزان دختر و پسر در گذر فرهنگ و هنر سیمرغ برگزار شد .

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در این مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان بیان کرد : اگرچه ماموریت ما ساخت مسکن است ، ولی مصمم به این هستیم که شهرمان را به شهر دوستدار کودک تبدیل کنیم .

این جشن باشکوه با حضور چهره های تلویزیونی حامد مدرس و احسان مهدی و برنامه اجرای دونفره ، عروسک های اقوام ، مسابقه و سرود دختران و حمایت از کودکان غزه با مشارکت آموزش و پرورش و مدارس پرند با عنوان «روز کودک ، روز شادی» برگزار شد که با استقبال بسیار بالای کودکان و نوجوانان وخانواده ها روبرو شد و لحظات شادی را برای دانش آموزان رقم زد .

در بخش جنبی مراسم اختتامیه ، میز  فروش کتاب ، کانون خدمت رضوی ، خدمات مشاوره کودک ، خلاقیت ، محیط‌زیست ، میز انجمن خوشنویسان و همچنین میز خدمت هلال احمر برای آموزش به کودکان و نوجوانان و ارتقای سلامت کودکان دایر بود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر افزایش فعالیت پروژه ها ، دستور پیگیری مطالبات پیمانکاران شهر جدید پرند از بانک ...

|

این افتتاح‌ها در شهر جدید پرند ، فیروزکوه ، پاکدشت ، دماوند انجام شد .

|

این شهر جدید در راستای جهت‌گیری‌های کلان آمایش سرزمین در توسعه مناطق مرزی ، با هدف پاسخگویی به تقاضای سکونت ناشی از استقرار فعالیت‌ها و کارکردهای اقتصادی کلان و اشتغال‌زا در منطقه آزاد تجاری – صنعتی اینچه برون و دارای کارکرد پشتیبان گمرگی ، صادرات و خدمات برتر با تاکید بر ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، احمد مرزبان طی حکمی از سوی سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید به عنوان سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس منصوب شد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرهای جدید شیرین شهر و رامین با حضور شهرام ملکی سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید، اعضای هیأت مدیره ...

|

نظرات کاربران