در حال بارگذاری ...
  • پیگیری روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن نجف آباد

    از افزون بر ۱۰ هزار و ۶۰۰ ثبت نام کننده در طرح نهضت ملی مسکن شهر نجف آباد ، طبق آخرین آمارها ، بیش از هفت هزار نفر حائز شرایط بوده اند و از این تعداد بالغ بر یک‌هزار و ۶۰۰ متقاضی تأیید نهایی شده اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن نجف آباد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در اصفهان پیگیری شد .  

    نشست مشترک علیرضا قاری قرآن مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان با نماینده مردم شریف نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی و شهرداران شهرستان‌ نجف‌آباد برگزار شد .  

    این جلسه به میزبانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد و طی آن روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نجف آباد مورد بررسی قرار گرفت .  

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد : ۱۷ بلوکِ در حال احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهر نجف آباد بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

    وی افزود : از افزون بر ۱۰ هزار و ۶۰۰ ثبت نام کننده در طرح نهضت ملی مسکن شهر نجف آباد ، طبق آخرین آمارها ، بیش از هفت هزار نفر حائز شرایط بوده اند و از این تعداد بالغ بر یک‌هزار و ۶۰۰ متقاضی تأیید نهایی شده اند .  

    قاری‌قرآن به مصوبه های این نشست اشاره و بیان کرد : پس از بررسی مقرر شد با پیگیری ، خاک برداری و تسطیح زمین ۷۰ هکتاری در جنوب غربی نجف آباد انجام شود تا برنامه ریزی و اقدامات لازم در راستای الحاق به محدوده شهری به عمل آید .  

    وی گفت : بررسی اراضی مازاد و توافق با مالکان برای تسریع در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن نجف آباد ، بخش دیگری از موضوع های بررسی شده در این جلسه بود .   

    گفتنی است ، شهر نجف آباد ، با حدود ۲۷۵ هزار نفر جمعیت ، در ۳۹ کیلومتری اصفهان قرار دارد . 




    مطالب مرتبط

    از قراردادهای منعقد شده تا قبل از سال ۱۴۰۰ افزون بر ۸ هزار و ۴۰۰ واحد انبوه‌سازی و ۴۵ واحد واگذاری گروهی بوده است .

    |

    هزینه‌های احداث مسکن با توجه به مصوبات شورای مسکن و ابلاغ معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و با در نظر گرفتن نوع واگذاری و روش ساخت ، تعداد طبقات و تراکم از متری ۸.۵ تا ۱۰ میلیون تومان در حال انجام است .

    |

    در استان اصفهان تعداد متقاضیان ثبت نامی برای طرح نهضت ملی مسکن افزون بر ۴۶۵ هزار نفر است و تا کنون بیش از ۱۵۷ هزار نفر حائز شرایط فعال و ۱۳۰ هزار متقاضی تایید نهایی شدند همچنین بالغ بر ۴۶ هزار متقاضی به پروژه‌ها تخصیص یافتند .

    |

    این سایت در مجاورت پروژه مسکن مهر پردیس شاهین شهر ، قرار دارد . پروژه احداث ۲ هزار و ۴۹۲ واحد مسکونی بخشی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این سایت است که پروانه ساختمانی آنها اخذ و عملیات اجرایی آن شروع شده است .

    |

    در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

    |

    نظرات کاربران