در حال بارگذاری ...

ثبت نام ۱۹۴ هزار هرمزگانی در طرح نهضت ملی مسکن

سهم استان هرمزگان برای ساخت مسکن ملی ۶۶ هزار واحد است که تاکنون ۲۱ هزار واحد آن ساخته و تحویل داده شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن راه و شهرسازی هرمزگان از ثبت نام ۱۹۴ هزار هرمزگانی تاکنون در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد .

سعید حاجبی از نام نویسی ۱۹۴ هزار هرمزگانی در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت : از این شمار ۶۴ هزار تن از واجدان شرایط تایید نهایی شده‌اند و ۳۱ هزار تن هم سهم آورده ۴۰ میلیون تومانی را پرداخت کرده‌اند .

معاون مسکن راه و شهرسازی هرمزگان افزود : پیامک‌هایی با محتوای هشدار حذف از طرح مسکن ملی استان هم هیچ اعتباری ندارد و شهروندان از این طرح حذف نمی‌شوند . در صورت پرداخت دیرموقع و با فاصله‌ی زمانی ، تحویل واحدهای مسکونی هم با تاخیر صورت می‌گیرد .

معاون مسکن راه و شهرسازی هرمزگان افزود : اقساط تسهیلات پرداختی هم ماهانه ۷ میلیون تومان مصوب شد .

سهم استان هرمزگان برای ساخت مسکن ملی ۶۶ هزار واحد است که تاکنون ۲۱ هزار واحد آن ساخته و تحویل داده شد .

طرح نهضت ملی مسکن از سال ۱۴۰۰ هم‌زمان با سراسر کشور در هرمزگان آغاز شده است .




مطالب مرتبط

تسریع در عملیات آماده سازی و تحویل زمین‌های مسکونی به واجدین شرایط شهر جدید گلمان ارومیه توسط پیمانکار پروژه مورد انتظار بوده و این موضوع به جد پیگیری می‌شود .

|

بر اساس اعلام بانک مسکن ، تاکنون ۶۳ هزار و ۹۳۹ واحد مسکونی نهضت ملی در بانک مسکن به بهره‌برداری و فروش اقساطی رسیده است که بالاترین عملکرد در کل شبکه بانکی بوده و روند فوق با جدیت پیگیری می‌شود .

|

در طرح‌های مسکن حمایتی به دلیل عدم تمکن مالی اقشار کم درآمد و محروم در تأمین سهم آورده عملا دامنه پوشش این طرح‌ها به دهک‌های میانی تغییر یافته که آمار و ارقام طرح نهضت ملی مسکن حاکی از آن است .

|

پس از مالکیت زمین و اخذ استعلامات موردنیاز ، موضوع در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان مورد موافقت قرار گرفت و سپس در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در تیرماه ۱۴۰۳ با الحاق آن به محدوده شهر عسگران جهت تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن موافقت شد .

|

این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو سه استان نمونه کشور است . تکمیل آورده نهایی برای متقاضیان بسیار سخت است و متاسفانه تاخیر در آورده های مردمی هم باعث می شود مراحل پایانی پروژه به چالش کشیده شود .

|

نظرات کاربران